Oke dit gaat dus niet om de beste wijn die je ooit gedronken hebt...daar heb ik nog wel adresjes voor Maar een relatief goedkope witte wijn, lekker zoet en evt beetje sparkling zoals canei ofzo...ben benieuwd wat jullie favo's zijn.
Perla del sur van hema niet heel erg sparkling maar wel lekker zoet hugo van ah hugo van canei Maar mijn favoriete wijn is een pedro ximenez maar dan praat je over een hele andere prijsklasse. En is ook niet wit.
Tonino,als,je het zo,schrijft... Bij de c1000 te koop,en volgens mij ook bij de Jumbo. Kost iets van 4 de fles...
Ik vind dit soort wijnen echt niet te drinken maar dat ter zijde Deze zomer heb ik Hugo geproeft met veel ijs en verse blaadjes munt en dat ging nog (1 glas ) In ieder geval beter dan canei of zo, brrr Wat vind je redelijk betaalbaar? Bij de Gall en gall heb je redelijk betaalbare prosecco
Ik krijg toch altijd koppijn van Lambrusco oef...😂 Maar ik drink geen goedkope wijn omdat ik er echt ziek van wordt MAAR laatst op een feestje hadden ze geloof ik wijn van de Liddl ? Maar was echt niet vies eerlijk gezegd. Misschien weet een ander lid dit hier ?
Deze!! Echt heerlijk!! Je hebt ze bij de Nettorama, maar die vind ik minder. Ik koop ze bij de Makro.
Spätlese misschien deze is ook wel in te nemen. Prosecco is inderdaad ook altijd wel lekker. Maar ik ben eigenlijk van de hele zoete echt mierzoete wijnen.
Volgens mij was het idd deze. Ik heb hem zelf nog nooit gekocht maar gedronken bij een ander. Was toen aanbieding zei ze 2 voor 4 euro. Maar heb ze nooit gehaald. Af en toe eens op verjaardag drink ik het wel maar thuis heb ik andere wijnen staan. Oh ja wel altijd een fles witte en rose van canei staan omdat de meesten die wel lusten ben er zelf niet zo kapot van maar die ik drink zijn hun weer niet kapot van. Gelukkig maar want die kosten ook genoeg en lust ze zelf wel
Ik ben absoluut geen wijndrinker. Hugo (niet echte wijn dacht ik, mix) vind ik lekker. En Samos. Dat is een mierzoete griekse desertwijn. Heerlijk!
Ik drink heel graag hele zware rode wijn...kruidig...met veel alcohol % Maar de Hugo die je net met foto plaatst TS die vind ik dus echt super lekker. De vlierbloesem en mint is echt een heerlijke combinatie Wij hadden die gisteren ook in plaats van Champagne.
Dan lust je vast ook wel Port? (ik ben zelf een Port-liefhebber). Prosecco is ook heerlijk trouwens. Persoonlijk houd ik juist niet zo van hele zoete wijn. Liever halfdroog of droog.
Een Spaanse cava. Ik weet t merk niet meer maar t was de goedkoopste van Gall en Gall. Groene fles,rood etiket.