Voor mijn verjaardag mag ik nog een cadeautje uitzoeken en nu zit ik te denken aan een horloge, maar er is zoveel keus! Wat voor horloge hebben jullie? Wil sowieso graag een rose gouden kleur en vind de Michael Kors Parker en Darci erg mooi, maar kan natuurlijk niet kiezen en ook van Dkny en Fossil heb ik een paar mooie gezien.
Ik lees even mee, want kan ook niet kiezen. Vooral degenen die ik onder de douche om kan houden vind ik interessant. Ik vergeet horloges altijd af te doen.
Dit is mijn favoriete horloge, deze draag ik vrijwel dagelijks. Het merk is Breil. De wijzerplaat is een soort parelmoer, heel erg mooi. Vrij grof, maar ik vind dat wel mooi.
Ik heb er 1 van Marc Coblen. Voordeel vindt ik dat je gem makkelijk kan aanpassen met ander bandje of uurwerk.
Je kan ook eens bij Triwa kijken, vind ik ook wel een mooi merk. Ze hebben een "rose" lijn (roze goud) met de keuze tussen een dubbele band, gevlochten band, metaal, chronograaf etc...
Triwa heb ik idd ook gezien, heeft ook een paar mooie! Ik wil wel graag een met een metalen band, grof vind ik ook mooi. Ik blijf eigenlijk elke keer terugkomen naar deze 2, het is zo moeilijk haha (gelukkig wel een luxe probleem). Michael Kors Parker horloge MK5896 - Horloges.nl Michael Kors Ladies Rose Gold Tone horloge MK3192 - Horloges.nl Aan de dames met een mk horloge, hoe bevalt die?
Prima. Mijne is vrij zwaar dus dat is de eerste dag wennen, had hiervoor cheapass horloges van 10 gram ofzo haha. Heb hem nu een jaar en is nog prachtig. Ik heb de mijne toen in bataviastad gekocht. Hij was nieuw 229 , bij bataviastad 189 maar icm de MK van mn vriend hadden ze een actie. 200 euro voor 2 mk horloges.
Bekijk bijlage 436462 Ice Watch, plaat en armband zijn parelmoer. En ik heb ook nog eentje van Esprit. Bekijk bijlage 436464
Ik heb een Rado Ceramica Dun, licht, slank, echt schitterend, zou niet graag zonder willen! Heb hem nu 4 jaar en ziet er splinternieuw uit, fantastisch materiaal. Nou heb ik deze omdat ik door een eerdere breuk in mijn pols geen losse of zware horloges kan dragen zonder veel pijn te krijgen. Hier ben ik stapelverliefd op geworden en het waren wel 3 ribben uit mijn lijf!
Bedankt voor de reacties! Ik vind het ech moeilijk haha, er is zoveel moois. Heb nu wel besloten morgen even naar Bataviastad te gaan, volgens mij zit daar ook een Fossilwinkel en MK winkel, anders bestel ik 1 van bovenstaande, maar welke..
Dat is de Love Bracelet van Cartier. De echte zijn prijzig maar je hebt ook veel nep uitvoeringen die amper van echt te onderscheiden zijn als je dat zou willen.