balen van sintkadootjes

Discussie in 'De lounge' gestart door limmeke, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    naar aanleiding van dit artikel Balen van Sintcadeaus - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] vroeg ik me af of jullie ook balen van je kadootjes..

dit jaar kreeg ik nix, baal ik ook van hahaha.. maar dit artikel bracht me terug naar jaren geleden toen ik ging samenwonen.
    bij mijn toenmalige schoonouders vierden we sinterklaas, en we hadden lijstjes moeten maken
    op mijn lijstje stonden boeken, geurtjes, leuke hebbedingetjes en ik had er echt zin in (had al jaren geen sinterklaas meer gevierd)

wat ik kreeg: wasknijpers, schuursponsjes, schoonmaakdoekjes, dweil, waslijn, afwasborstel, theedoek en het ergste van alles een strijkbout en niets wat op mijn lijstje stond.
    nu moet je voorstellen dat ik toen al 6 jaar op mezelf woonde dus al die schoonmaakmeuk had ik al.. maar het was echt zon domper om steeds een pakje te openen waarin die zooi zat..
    maand later zou hun zoon en ik gaan samenwonen.. en ze dachten dat kon ze wel gebruiken.
    hij kreeg echter wel alles wat op zijn lijst stond en niets van schoonmaakgerei.
    nee, ik was weer meteen klaar met pakjesavond :)

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Pffff lullig! Ik zou gelijk zeggen dat ik dat allemaal al had. Ook lullig voor hen maar ja t blijft een rotstreek!

Is t nog wat geworden met die gozer? :p

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ben er mee getrouwd geweest en heb 2 kids met hem :)

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ohhh nou dat scheelt.
    Was het toch niet voor niets :D

Ik heb ook niks gehad voor sinterklaas. Niet eens een chocoladeletter! :(

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.146
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij vieren het vanavond pas, dus het blijft afwachten.

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik heb niks gehad van de Sint, hoeft van mij ook niet, vind het een feest voor de kinderen ;).

7. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik heb het mooiste cadeau gekregen wat ik me kon wensen !

een positieve zwangerschapstest... dus niet balen dit jaar :D:D:D

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    schoonmoe is meer van de plastic en goedkope meuk... dus mijn oudste zoon kreeg 2x een gereedschapssetje van plastic! wat dus binnen no-time kapot is.. gelukkig is het niet voor hier, maar voor bij hun dus dat scheelt weer ;), en ook een memory spel ( na 2 keer spelen zijn die kaarten ook kapot). Dus daar baal ik ook wel van. Dat ze spul krijgen wat eigenlijk zo kapot is.. niet dat ze super duur spul moeten kopen, helemaal niet, maar dit is dan weer van de zeeman voor 1.99 ofzo.. tja dat is natuurlijk ook niet kwalitatief goed spul ;). Er zijn genoeg gereedschapskistjes met houten gereedschapdingetjes erin, koop dan zoiets, is wel iets duurder maar ook weer duurzamer!
    Maar ja tis niet mijn geld zeg ik dan maar ;). Verder wel een leuke sinterklaas gehad... Bij mijn ouders gelukkig gekregen waar ik om gevraagd had! (voor de kids dan) en ook goed spul, ook een memory spel maar dan van hout.. kijk daar kun je nog eens lang mee doen ;)

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Gefeliciteerd!! dat is idd een erg mooi sinterklaas cadeau!

10. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik kreeg altijd minder dan mijn broer want ik was een paar dagen eerder al jarig geweest. en als ik jarig was kreeg ik mijn kado's in sinterklaaspapier. ik kan om beide dingen nog witheet worden. voor mij is de lol er voor altijd af.

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb niks gehad.... Dus kan nergens van balen.

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    heb dit jaar niks gehad want we vieren sint niet uibundig maar van me kados van vroeger baalde ik altijd wel mijn oma was ook altid zo ze dacht dat kids graag veel kadoos hadden dus die haalde zaken vol bij wibra en zeeman. en dus nooit wat we wilden. en wat het nog erger maakte is dat ik dus altidj hetzelfde kreeg als mijn nichtje die 2 jaar jonger was. (om schefe gezichten te verkomen waarschijnlijk maar werd er juist erger van haha) als de een dus iets uitgepakt had wist de andere al dat die dat ook kreeg. ook niet leuk dus. hhaa je merkt het nog steeds trauma ervan hier dus geen sintviering maar lekker onder de boom haha.

13. tulip

tulip Niet meer actief

niet van de cadeuautjes, want wij zijn overal blij mee. Maar wel van het vieren bij mn schoonouders. Als er iets is daar dan moet het altijd gepaard gaan met: vreten...vreten...en nog eens vreten. Ik baal daar altijd zo van. Kijk, niet dat ik niks wil hoor en dat de kleine niks mag, maar daar staat werkelijk de hele dag zoetigheid op tafel. Het begint om 10.00 uur al (we deden sint ochtend, waar ik sowieso al van baalde maar goed) met bakken pepernoten (gewone en chocolade) bakjes marsepein erbij, dan nog een schaal vol met gevuld speculaas en banketstaaf. In mijn ogen kun je bij de koffie ook vragen of iemand banketstaaf of speculaas wil. En dan gewoon een stukje afsnijden. Dat blijft dan staan tot aan het middageten. Waar meisje vervolgens niks van eet. Ze krijgen ook meteen snoep na de boterham, toen lag ons meisje gelukkig op bed. Na het middageten komt het allemaal weer op tafel. Wordt om half 5 afgewisseld door toastjes en salades en stokbrood en om 5 uur wordt er al weer gegeten.
    Dit is dus niet alleen met speciale dingen zoals sint, maar altijd als we komen. Ook al ik s ochtends een keer op de koffie kom staat ze al klaar met gevulde koeken voor de kleine.:x Dan zeg ik ook duidelijk dat ze dat niet mag van mij, maar op zo'n middag met 2 andere neefjes en nichtjes erbij wordt dat wel moeilijk. Die eten zichzelf ook helemaal vol, ik vind het niet eerlijk t.o.v. mijn dochter om te zeggen, nee jij mag 4 pepernoten en dan is het klaar.
    Ik snap gewoon niet waarom het altijd zo moet.:(

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    ik had verwacht niks te krijgen maar heb wel leuke dingen gehad en mijn mannetje ook..

Heb eigenlijk geen traumatische ervaring kwa cadeautjes... Kregen vroeger altijd wel dingen van de verlanglijstjes :D

15. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Onze dochter is natuurlijk flink verwend met allemaal mooie kadootjes.
    Wij hebben met de familie suprise gedaan, en ik heb zeker wel gekregen wat op mijn lijstje stond :D
    Ik hebben pollepel pot van Blondamsterdam gekregen :D
    Toch wel leuk om ook een kadootje te krijgen van de sint.

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier valt er niks te balen, ik heb niks gevraagd (ik vind Sinterklaas voor de kinderen), maar van mijn schoonouders hebben we 4 kaartjes voor de dierentuin gekregen en van mijn eigen ouders een nieuwe elektrische kolf (bij Milan had ik een handkolf). Superleuk dus!

Milan heeft gewoon gekregen wat wij voor hem gevraagd hadden, dus ook daar zijn we heel blij mee.

17. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    wij hebben met onze familie's surprise gedaan alle 2 gekregen wat we wilden dus niets te klagen...
    Gisteren avond nog even bij schoonma geweest en we hadden niet verwacht daar ook nog iets te krijgen maar we werden allemaal verwend met leuke dingen...
    Voor Eva waren en ook leuke kado's zoals kleertjes en speelgoed voor als ze 6 maanden is want nu heeft ze genoeg en kan nog niet spelen.
    Niets te klagen dus,maar het was wel te druk geweest want vandaag slaapt ze de hele dag!

18. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik denk dat mijn vriend het meeste baalde gisteren. Mijn zusje en vader hadden van lootje gewisseld. Had mijn vader niet meer aangedacht en dacht dus dat hij gewoon het eerste lootje wat hij getrokken had, had.
    Conclusie: mijn andere zusje kreeg dubbelop cadeau's en mijn vriend.....je raadt het al....helemaal niets. Best zielig, maar hij heeft er mooi van kunnen profiteren, want hij heeft toen maar gezegt wat hij het liefste wilde hebben van zijn verlanglijstje en dat wordt nu voor hem gehaald. hihi.

19. tricia82

tricia82 Niet meer actief

ik heb het ook een paar keer gehad met de kerstlootjes.
    ik zei had er express alleen maar borduurgaren erop gezet om alle kleuren bij elkaar te krijgen
    maar er werd door de ander bedacht dat ze vonden dat ik iets voor mezelf neer had moeten zetten en vervolgens kreeg ik dus bijna niks wat erop stond en kreeg ik bijna alleen maar meuk.
    maar ja daar doe je gewoon weinig aan.
    ik heb het dit jaar ook aan gegeven alleen wat er op mijn lootje staat of wat ik kan gebruiken voor de kleine.
    en ik heb het lootje voor mijn man ook gemaakt omdat hij het echt niet wist en dus ook allemaal dingen voor de kleine neer gezet.
    dus ik ben erg benieuwd wat we krijgen.

20. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Wij hebben beide gehad wat we wouden hebben! Tevreden dus :)

Deel Deze Pagina