Kom net uit het ziekenhuis

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door saartje27, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hoi,

Kom net uit het ziekenhuis. Heb de hele dag al last van krampen. Krampen komen om de 7 minuten en houden steeds 1 á 2 minuten aan. Uiteindelijk toch maar de VK gebeld, die is meteen gekomen en heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis.

Daar werd ik aan de ctg gelegd, de hartslag was goed, wel was er goed te zien dat er samentrekkingen in de baarmoeder aanwezig zijn. Er is een echo gemaakt, en de kleine maakt het gelukkig perfect. Er werd voor de zekerheid urine getest op blaasontsteking, die is echter niet het geval.
    De arts heeft me inwendig onderzocht om te kijken of ik ook ontsluiting heb. Gelukkig is de baarmoedermond nog gesloten.

Hij twijfelde of hij me op moest nemen of niet. Besloten is dat ik naar huis mocht, maar als er verandering optreedt moet ik meteen weer terug komen en dan word ik daar gehouden tot aan de bevalling.

Mijn vriend vroeg aan de arts hoe het zit met werken. Zijn advies was rustiger aan doen. En aangezien ik al halve dagen ben gaan werken, zal ik nu 7 dagen eerder moeten stoppen vrees ik.

Heb nog steeds om de 7 minuten krampen, en hoop maar dat het daar bij gaat blijven.

Ik ga nog wat berichtjes doorlezen op het forum en dan duik ik zo lekker mijn bedje in.

Liefs Vanessa

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Doe maar lekker rustig aan hoor! Ik heb het zelf ook 1 nacht gehad (precies hetzelfde als jij)...gelukkig stopte dit na de volgende dag echt de hele dag op de bank te blijven, zelfs geen wasje draaien dus!
    Hou hem binnen hoor! Tot zeker 37 wk!
    Succes,
    Elmo

3. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik vrees dat het toch echt gaat beginnen, vannacht is alles wat heviger geworden. Weinig geslapen, ben nu bek af.
    Moet straks de VK terug bellen over hoe het gister in het ziekenhuis is gegaan. De Gyn van gister belt me straks en dan moet ik vertellen hoe de nacht is gegaan.
    Heb net al tegen mijn vriend gezegd dat hij voor zijn werk uit voorzorg maar iets moet gaan regelen.

4. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Jeetje meid, hopelijk blijft je kleintje toch echt nog eventjes zitten... Heel erg veel suc6!

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ukkie moet gewoon nog even blijven zitten hoor! Succes iig!

6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Hoor net dat je weer richting ziekenhuis bent. Hou je taai, komt vast allemaal goed.

X

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ook ik duim voor je hoor!
    Sterkte!
    Elmo

8. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    heel veel sterkte
    ik duim voor je

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hoop dat je kleintje nog even blijft zitten!

10. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hoop dat je kleintje nog even blijft zitten meid. Sterkte!

11. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Succes, hopelijk blijft de kleine nog even zitten.

12. wetje

wetje Lid

17 aug 2007
    19
    0
    0
    Noord holland
    Jemig meid, ik hoop dat alles goed gaat en dat je kleintje nog veilig bij je binnen zit!

Ik duim voor je!

13. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik houd het op dit moment niet meer uit van de pijn.
    Vrijdag ochtend opgenomen in het ziekenhuis met premature weeen, die echter niet door wilde zetten. Maandag leek alles weer wat rustiger te worden en mocht ik weer naar huis.

Het weeig gevoel bleef echter wel aanhouden, maar was erg onregelmatig.
    Sinds gister avond zijn de rug weeen weer heftig aan het worden. Vannacht uit bed gegaan omdat het niet meer uit te houden is. Heb een warme douche genomen en een kruik gemaakt. Vanmorgen leek het er op dat het weer rustiger was, maar sinds een uurtje of 2 zijn ze weer erg heftig geworden.
    Ben zo ontzettend misselijk dat ik nu met een emmer op schoot dit bericht aan het typen ben.

Weet even niet meer wat ik moet doen nu, heb mijn vriend vanmorgen gewoon naar zijn werk laten gaan. Denk dat ik hem zo maar ga bellen dat hij naar huis moet komen.

Het zet alleen niet voldoende door, weet niet of ik nu het ziekenhuis maar gewoon moet bellen of moet wachten tot het weer wat weg trekt.

14. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Jeetje meis, ik zou toch maar ff voor de zekerheid naar het ziekenhuis bellen!

Heel veel sterkte! Ik duim voor je!

15. wetje

wetje Lid

17 aug 2007
    19
    0
    0
    Noord holland
    Jemig zeg, ik zou ook inderdaad het ziekenhuis bellen hoor. Je kan maar beter een keer voor niks bellen hoor.

Meis, zet 'm op hoor! STerkt in ieder geval.

16. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Zeker bellen! Beter 1 keer te veel gebeld dan 1 keer te weinig! Sterkte hoor!

17. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Gister middag gebeld en moest meteen weer langs komen. Opnieuw urine onderzocht, deze keer wel een blaasontsteking. Op de ctg was opnieuw wee activiteit aanwezig, en behoorlijk heftig ook, alleen nog steeds onregelmatig. De kleine is erg druk, en volgens de arts kan dit ook een groot deel van de weeen veroorzaken.
    De baarmoeder mond is opgemeten, is nog steeds 4,3 cm en mooi gesloten.

Heb nu antibiotica gekregen en dan hopen dat het daarmee een stuk beter zal gaan. De rugweeen zijn in elk geval afgenomen, alleen nog wel last van buikweeen, maar die kan ik gelukkig makkelijker weg puffen nu.

Gr. Vanessa

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje meid, ik hoop dat je het nog even uit kan zingen zeg!
    Heel veel succes!

19. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Het is weer zo ver, na dat het 3 weken rustig is geweest heb ik nu weer last van weeën gekregen. Nog steeds onregelmatig dus nu actie ondernemen heeft waarschijnlijk geen nu.

Morgen moet ik terug naar de VK, ben benieuwd wat ze gaat zeggen.

Begin het zo beu te worden, heb liever dat het dan in een keer door gaat zetten, dan weet ik waar ik aan toe ben. Nu is het maar steeds afwachten.

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je kindje maakt intussen wel hele goede kansen! Dat is toch een beetje een geruststelling!
    Kan me voorstellen dat je de bevalling nog liever even uitstelt hoor, moet er zelf ook niet aan denken nu al te bevallen.
    Doe rustig aan en luister goed naar de adviezen van de artsen!
    Succes!
    Elmo

Deel Deze Pagina