Hihi,jee nou ik lach me dood!ik zou ook erg in paniek schieten als mij zoiets zou overkomen,maar je schrijft het hier wel heel komisch neer. Grts Lucia xxxxxxx
Whahahahaha . Tis de meest gedane manier he Ik kwam toevallig op deze site terecht en dacht meteen :dat zet ik neer whahahahaha. Toch handig om te weten Groetjes Joyce
Whahaha, Wat een gedoe zeg!!!! Ik zit hier gewoon hardop te lachen. Mijn vriend vraagt of het zo grappig is. Nou, die zit straks ook op dit forum hoor, beschrijvingen van meiden over verschillende standjes en zo haha
Nou , ik zit hier ook te lachen hoor Al de hele tijd dat ik hier zit te lezen en op dit topic terug kom eigenlijk Maar mijn man heeft het te druk met andere dingen , dit is meer mijn ding zeg maar En ik zeg maar niet waarom ik lach , kom ik straks niet op de pc omdat hij steeds wil kijken Groetjes Joyce
Heeeel komisch en idd. ik denk ook een adertje. Maarre...de stemming hier lijkt me meer zoals het hoort he dames! Ga zo door allemaal!!!! Elmo'tje
Whaaahaaahaaahaaa, leuk dit topic! Komt er nu straks ook een linkje naar foto's van: "The making of..." net zoals de dikke buiken en de baby's Groetjes van Kiki
Kunnen wel horen dat iedereen flink aan het klussen is , maar de verhalen in geuren en kleuren hadden we nog niet gehad. Moet je na gaan hoeveel verhalen hier zouden kunnen staan, met zoveel vrouwen (en een paar mannen natuurlijk) die graag zwanger willen worden Daar stond ik na dit topic opeens bij stil Mijnimeel; je hebt wel een onderwerp aangeslingerd, hoop dat je ook nog wat nuttige info voor jezelf er uit hebt kunnen halen, na al deze verdere verhalen Liefs Carry
Ik denk, nog ff op de computer voordat ik naar bed ga. Lees ik dit allemaal! Hilarisch. Ik ga lekker pitten, of toch nog even klussen dan? mmmm.... Gina
Het is inderdaad een leuke topic. Tja het betreft het standje van de dogystyle is voor de man een teken om helemaal los te gaan hé! Groetjes Anna
Nee, ik word liever niet herkenbaar in beeld gebracht Geen probleem meiden. Ik ben blij dat ik voor wat lol kan zorgen op dit Forum WANT: klussen moet ook vooral leuk blijven toch :
Meiden, wat heerlijk om eens lekker ontspannen te kunnen giebelen zo!!! . Ik hoop dat je de schrik al te boven bent van dat bloed? Volgens mij zou ik me ook echt helemaal kaduuk schrikken hoor! Je hebt in elk geval onbedoeld gezorgd voor een zeer leuk topic! Liefs, Anouk.
Ja , daarom laat ik het hem maar niet lezen Dan krijg ik helemaal geen rust meer Of ik mag niet meer op de pc , dat kan ook nog ( omdat hij het hier zo leuk begint te vinden ) Groetjes Joyce
HiHi, wat leuk zeg, dus meiden dat word volgens de pagina die Joyce aangaf een diepe buiging maken...haha! Wij doen het al vaak zo...maar kan het niet te lang volhouden hoor...krijg kramp in mijn bovenbeen ervan Liefs, misspuma