jaaaa, ik hier ook nog een keer! nu zijn we bijna weer compleet aan de andere kant! super gefeliciteerd! ben benieuwd hoeveel beebjes je krijgt Weet nog van mezelf t begin is heel spannend allemaal en ik maakte me steeds overal zorgen om, maar probeer er ook echt van te genieten! maar dat gaat wel lukken he, na al dei tijd! hele dikke knuf radna
Heej maarrrjjjjoooo..... hier ook idd nog eens! GEFELICIFLAPPERD! ! ! ! wiwiiiieeeeeeehhhhoooooeeeee! enne ook gefeliciteerd aan de papa! KuZzzzzzz
lieve marjo, hier nogmaals een dikke felicitatie meissie! ik ben echt super blij voor je! ga er van genieten! liefs elfje
oh meis gefeliciteerd ben benieuwd hoeveel babytjes het zijn . Ik hoop dat ik je snel mag volgen. Dikke knuf
Wat een lieve berichtjes allemaal! Doet me goed, ben zo blij blij blij! Voor alle meiden die nog niet zwanger zijn, blijf echt moed houden! Ik heb de moed echt laten zakken, een maand geleden kwam ik compleet over de toeren thuis te zitten omdat ik die kl*te medische molen niet meer trok en zie nu Oooo ik heb gewoon het gevoel dat ik droom haha. Word zometeen teruggebeld wanneer ik voor de 1e echo mag komen.. Ben ook zeer benieuwd of het er 1 is.. Ben allang superblij met 1 kan niet eens denken hoe ik me zou voelen... Nja niet teveel vooruit lopen Can't wait! Dikke kusss
Jeetje Marjootje, dat is echt waaaaaanzinnig! Al die ellende en gezeur heeft toch letterlijk z'n vruchten afgeworpen!
Eindelijk. hartelijk gefeliciteerd, geniet er lekker van. Stuur maar wat zwangerschaps hormoontjes deze kant op! Groetjes Roca
Lieve Marjo, Ik heb je ook al bij het topic van de vruchtbaarheidsbehandelingen gefeliciteerd maar nogmaals gefeliciteerd meid, ik ben zo blij voor je. Ga er lekker van genieten. Ik hoop dat wij elkaar (en de andere meiden) zullen blijven volgen want ik vond het altijd erg gezellig (en ik had altijd super veel steun aan je). Veel liefs van Senna