Ik snap jullie mensen niet... Je gaat iemand met zoveel pech toch niet uit zitten lachen..?! Kan hier zo pissig om worden. [-(
Snap deze eignelijk nog steeds niet is het een kindersjaal? de rest snap ik wel alleeen dus die sjaal niet
Een sjaal KAN niet te strak zitten....whahahah...dat is de grap :-D :-D *als je ze uit moet gaan leggen.....*
Hmmm ik kwam er pas achter bij de cabrio dat het een grap was haha.... Ik dacht al hoe kan die dan van binnen nat zijn? hahaha ja ook ik ben blonT
Deze had ik ook nog niet gezien.. Hahahahaha wel een goeie zeg. Bij de sjaal dacht ik al, huh? Maar bij de tweede wist ik het gelijk. Goeie grap Minyaweth!
Ik dacht bij de sjaal ook huh? Nog een keer lezen huh? Het zal wel... Toen dacht ik ooh ze is ontslagen wat rot, tot ik het stukje van die etiketten goed las toen had ik m door.
Whahaha Ik begin te lezen, en toen ik bij dat stukje van die roltrap was dacht ik: Wat is die ongelooflijk dom! Had die smiley aan het begin over het hoofd gezien
ik dacht eerst dat ze serieus was aan het begin, sjaal te strak... en ik dacht nog; ''kan je toch zelf losser doen?'' mwhaha.. ben nog geeneens blond..!