Niet te geloven, ik ben zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Caatjeh, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Gefeliciteerd dames!

2. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

3. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    gefeliciteerd meid

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd. geniet er lekker van.

liefs kaatje

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    feli meis geniet er lekker van

6. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    van harte gefeliciteerd ! geniet ervan !

Liefs Rissie

7. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Super! Gefeliciteerd! Geniet ervan! :D

8. Jalena

Jalena Actief lid

6 feb 2007
    109
    0
    0
    Hee Caroline,

Wat lees ik nu?! Je bent zwanger, wat een fantastisch nieuws: gefeliciteerd!
    En snel gedaan hoor. Kan je het al wel geloven? ;)

groetjes, Jalena

9. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

25 nov 2006
    267
    0
    0
    Hoi Jalena,

Inderdaad snel! Mijn vriend zei voordat we begonnen dat hij superzaad had. Moest ik een beetje om gniffelen, ik dacht: "Mannen", maar goed hij heeft het bewijs gegeven!
    Kan het langzaam aan geloven. Ben er heel gelukkig mee. En hoe is het met jou?

groetjes Caroline

10. Jalena

Jalena Actief lid

6 feb 2007
    109
    0
    0
    Nou, hier dus nog niets. We slaan ook even een maandje over, anders zou ik evt. rond 1 jan. uitgerekend zijn. Niet zo handig/fijn en al erg druk. Ik merk dat ik het moeilijk kan loslaten en dat werkt nou eenmaal niet bevorderlijk. Ben inmiddels bij een gyn. geweest, maar het ziet er op het eerste gezicht gewoon goed uit. Over een paar maand een nieuwe afspraak en dan gaan we verder onderzoeken. Daar daar zie ik erg tegenop. Hopelijk is het niet meer nodig... Deze maand pauze doet me goed, kijk bijv. ook amper op deze site.
    Maar ik ben erg blij voor jou! Al 'nare' klachten?

11. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Gefeliciteerd!

12. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

25 nov 2006
    267
    0
    0
    Hoi,

Hoe lang ben jij eigenlijk al bezig?
    Volgens mij is een pauze nemen af en toe ook goed. Je kan er echt teveel mee bezig zijn. Ik ben echt blij dat het bij mij zo snel raak is geweest. Wilde al zo lang zwanger worden. Maar je kan er ook zo onzeker door worden als het niet lukt, en zeker als je al een tijdje bezig bent.
    Op zich voel ik me redelijk. Af en toe wat misselijk, en buikpijn.

Hou je haaks!

13. kelly77

kelly77 Nieuw lid

10 apr 2007
    2
    0
    0
    account coordinator
    Lieve Deb26 en Caatjuh!
    Van harte gefeliciteerd! Ik weet het zelf ook pas 1 weekje, en we zijn ook helemaal door het dolle heen! Wat is het toch speciaal he?! Op en top genieten nu! Groetjes Kim!

14. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Hoi,

Ja, het is zeker heel speciaal. Ik vind het allemaal nog wel erg onwerkelijk. Heb ook nog niet echt erge kwaaltjes. Voel me wel met vlagen misselijk, en heb last van m'n darmen. Maar verder nog niet eigenlijk.
    Hoe is dat bij jullie?
    Ik mag over 2 weken trouwens naar de verloskundige en 7 mei krijg ik een termijn echo. Als het volgens mijn laatste menstruatie is, zou ik 6 weken zwanger zijn. Maar ik had een positieve ovulatietest op dag 28 van mijn cyclus dus zelf denk ik dat ik pas 4,5 weken ben. Wel spannend allemaal..

Veel plezier!

Debby

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Gefeliciteerd :D
    Lekker genieten!

16. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

25 nov 2006
    267
    0
    0
    Hoi Kelly77 en Deb26,
    leuk dat jullie in dezelfde fase zitten!
    In mijn banner staat dat het hartje nu al klopt. Ik ben vandaag 5 weken. Gaat dat al zo snel?
    Ik dacht dat dit pas over ene aantal weken zou gaan gebeuren?

Hebben jullie ook buikpijn? Ik heb regelmatig een gevoel alsof ik ongesteld ga worden.

Caroline

17. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Hoi,

Volgens mij begint het hartje inderdaad met kloppen zodra je een week overtijd bent. Bij mij zou dat dan morgen zijn.. :D

Ik heb ook soms het gevoel alsof ik ongesteld ga worden, wat ik ervan begrijp is dat dat komt omdat je baarmoeder aan het uitrekken is ofzo.
    Erg spannend allemaal..

Groetjes Debby

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hoi, allemaal gefeliciteerd! heb ook vandaag positief getest nadat ik de hele week al verbaasd was dat m'n menstruatie maar niet kwam. Had namelijk ook veel krampen en heb zelfs 2 dikke aleve feminax genomen toen ik in de nacht een keer wakker werd met zo'n heftige kramp dat ik dacht dat m'n menstruatie eraan kwam. hopelijk kan dat geen kwaad... :(
    Heb nog steeds een beetje kramp af en toe en moet veel plassen. Kan het ook nog niet helemaal geloven na 16 maand proberen.

Groetjes allemaal,
    sanneke

19. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    @ Sanneke; Gefeliciteerd! Geniet ervan.

20. Jalena

Jalena Actief lid

6 feb 2007
    109
    0
    0
    Wij zijn nu al bijna een jaar bezig voor de tweede. Bij de eerste was het in de vierde ronde raak. Pauze nemen voelt zeker goed, maar zie het me niet gauw weer doen. Je wilt toch je kansen benutten. Ik word er niet zozeer onzeker van, maar het levert veel (opgebouwde) stress op. Maar goed, we houden moed hoor!
    Geniet jij maar lekker van wat komen gaat! Wanneer ben je uitgerekend?

groet, Jalena

Deel Deze Pagina