Niet te geloven,maar toch ongesteld geworden!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 16 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo,eindelijk ik berichtte over dat ik graag ongesteld wilde worden,en het is eindelijk zo ver. Ik had gister avond last van kramp rond mijn navel,en migraine vanacht. En ben ik het dus geworden.
    Het klinkt misschien raar maar ben er echt blij mee. Dat betekend dat mijn lichaam zich aan het herstellen is. :D :D .Heeft je eisprong ook te maken met je menstruatie? of als je een regelmatige menstruatie heb kun je dan ook P.C.O hebben want dat denkt de gyno.
    Ik mag hopen dat het nu de goede kant op gaat.
    groeten jennie72

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb geen antwoord op je vragen, maar wilde toch even zeggen dat ik blij ben dat je nu ongesteld bent geworden. Ik hoop dat je volgende cyclus minder lang zal zijn.

3. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Als je echt regelmatig ongesteld bent heb je geen PCO.

Door PCO heb je bijna nooit een eisprong en ben je dus ook bijna nooit ongesteld.

4. Niet meer actief

Hallo meiden bedankt maar mijn gyno zei dat je eisprong niets te maken heeft met je menstruatie. Dus hoe zit het nou?
    Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik ben inderdaad regelmatig.
    Dus hoop natuurlijk dat ik geen P.C.O heb. Ik weet het nu ook niet meer ben wel blij hiermee. Het lijkt me ook dat als je niet of nauwelijks menstrueert dat je ook geen eisprong hebt dat dat wel deglijk met elkaar te maken heeft. Maar ben geen arts. Het is wel een goed teken dat mijn lichaam nu uit zichzelf gaat menstrueren. Dus we hopen maar dat het goed komt.
    Groeten jennie72
    :(

Deel Deze Pagina