Net zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door deventev, 25 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deventev

deventev Lid

13 jun 2007
    41
    0
    0
    secretaresse
    Hallo allemaal,

Ik heb 24 juni dit jaar een miskraam gekregen en ben nu weer zwanger met het gebruik van de Persona. Ik heb gisteren op dag 28 van m'n cyslus een test gedaan en er stond zwanger op! Ik ben dus als het goed is nu 4 weken zwanger. Durf nog niet echt te genieten aangezien mijn vorige zwangerschap. Nu heb ik sinds gisteravond last van een zeurderige pijn, het lijkt een soort menstruatiepijn. Nu is het weer even over, maar het komt met vlagen en blijft soms een paar uur hangen. Weet iemand hier meer van? Wie kan me gerustellen?

Liefs Veronica

2. vogue

vogue Lid

21 sep 2007
    93
    0
    0
    België
    hey, ben evenver als jij en heb dit ook, volgens mij perfect normaal. je geen zorgen maken en genieten van zwangerschap!

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik had tot een week of 8 vaak het gevoel dat ik gewoon ongesteld moest worden, dit hoorde er volgens mijn vk gewoon bij!

Probeer maar lekker te genieten van jullie zwangerschap! Gefeliciteerd :D

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

gefeliciteerd! :D het kan er gewoon bij horen. ook met de innesteling enzo. bel anders naar de vk...

5. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    hey! Ik had (en af en toe nog) dit ook. Echt van die steken die even aanhouden. Lijkt inderdaad ongipijn. Schijnt heel normaal te zijn, had ik bij vorige zwangerschap ook. Maar als je ongerust bent, kun je altijd de vk bellen! Geniet ervan, het is vast een flinke innesteling!

6. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik zal me zo even voorstellen in het voorsteltopic, eerst even hier een vraagje stellen.
    Als je op dag 28 van je cyclus test en zwanger bent dan ben je toch pas 14 dagen zwanger, omdat je ongeveer halverwege de cyclus pas je eisprong hebt? Of gooi ik nu alles door elkaar :rolleyes: ;)

groetjes,
    mollyvg

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

Dit berichtje mag je plaatsten in zwanger worden topic... dit is alleen om te feliciteren en te vertellen dat je zwanger bent..
    en avast een antwoord, je rekend vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, meestal ben je rong 4 weken als je positief test...

Deventev Super Gefeliciteerd!

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb ook dat ongi gevoel, het maakt mij wel onzeker maar ik weet van de vorige keer dat het er wel bij hoort.

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd!

10. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    GEFELICITEERD!

En die vage krampen heb ik ook. Soms heel kort even heel heftig. Volgens mij hoort het er ook bij. Tenminste als ik de andere reacties lees.

Geniet van je zwangerschap!

Gr Droom

11. dionne84

dionne84 Actief lid

1 mei 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    hallo

als eerste van harte gefeliciteerd,

bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook en nu bij mijn tweede weer.. echt van die krampjes en rommelige darmen.. het klinkt dus erg bekend in de oren en je hhoeft je geen zogen te maken hoor!

succes

liefs dionne

12. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Gefeliciteerd meis!
    Probeer van je zwangerschap te genieten!

Liefs Dais..
    -x-

13. Lisa23

Lisa23 Lid

22 mei 2007
    13
    0
    0
    Manager
    Amstedam
    Dat heb ik ook ik heb het de 24 the horen gekregen ! ik ben zo blij maar wat een pijn ik moet toch voor de zekerheid maandag naar de gyn voor een echo ..spannend !

14. deventev

deventev Lid

13 jun 2007
    41
    0
    0
    secretaresse
    Hoi Lisa,

Ik ben blij dat het gelukkig niets ergs hoeft te zijn, laat je me weten hoe het afgelopen is na de echo?

Liefs Veronica

15. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Gefeliciteerd Veronica! En ook hier dat zeurende gevoel wat je anders wel hebt als je ongesteld bent hoor! Heb hier al een paar weken last van. En weet je: als ik het even minder of niet hebt maak ik me daar weer druk over, dus je ziet: zorgen blijf je je toch wel wat maken! Probeer te genieten!

Elke

16. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Hoi meiden,
    Ik was al op zoek naar een topic over buikpijn want ik maak me er ook een beetje druk over. Ik heb nl steken/krampen/zeurende pijn in mijn onderbuik en lies. Weet dat er een hoop onschuldige oorzaken kunnen zijn als innesteling, groei v/d baarmoeder of bandenpijn (kan dat nu al?) maar ik weet ook dat je bij een mk last kan hebben van krampen. Gelukkig heb ik geen bloedverlies dus dat is een goed teken toch? Ik was in ieder geval al opgelucht dat ik las dat er meedere vrouwen last van hebben. pfffff......

17. deventev

deventev Lid

13 jun 2007
    41
    0
    0
    secretaresse
    Hoi Prima,

Ik heb gelukkig niet meer zoveel pijn als de eerste dagen. Nu heb ik het van vrijdag op zaterdagnacht even gehad en vanmorgen een uurtje. Ik probeer dan te denken dat het erbij hoort en dan zakt het gelukkig na verloop van tijd weer. Het is moeilijk om te genieten, volgende week ga ik naar 5 weken en dan kom ik bij de periode aan dat ik de vorige keer mn miskraam heb gekregen, ik denk dat ik blij zal zijn als ik daar voorbij ben en dan pas als ik een echo met hartje kloppend heb gezien. 26 november heb ik een afspaark bij de verloskundige nog 4 weken, ik kan haast niet wachten.

Veel liefs Veronica

18. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    hoi hoi,
    Gelukkig dat ik over 1 1/2 week ook al een echo heb want daar kijk ik wel naar uit! Het is inderdaad wel erg belangrijk dat ik (en iedereen) wel blijft genieten van alle bijzondere momenten want voor je het weet is het voorbij.
    Ik denk dat ik gedurende de zwangerschap wel steeds naar een bepaalde periode toe blijf leven. Eerst de echo met 7 1/2 week, dan de 12 weken grens, dan de 20 weken echo, dan de grens waarbij het kindje levensvatbaar is en dan de bevalling.....

19. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Gefeliciteerd meid

Ik heb ook nog steeds af en toe een zeurderige pijn in mijn onderbuik.. de afgelopen twee dagen minder dan de afgelopen week

20. Lisa23

Lisa23 Lid

22 mei 2007
    13
    0
    0
    Manager
    Amstedam
    Oh van harte ! met je kleine wondertje ! .. ik laat het je zeker weten ben zo neveus ik kan de stress bijna niet meer aan :( :( heel veel sterkte ook met afwachten :cry:

Deel Deze Pagina