Waauw wat een harverwarmende reacties! Op de topic en in de privé-box... Dank jullie wel lieverds! Het doet me echt goed en het sterkt me alleen maar in het feit dat positief zijn (dat is anders dan positief "denken") altijd goed doet, op wat voor een manier dan ook. We hebben dan ook besloten om het gewoon tegen de buitenwereld te vertellen, ook al is het vroeg en kan er nog van alles gebeuren. We gaan er gewoon van uit dat alles nu goed gaat, we zien wel wat we er van bakken, een vriendin van m'n schoonzus heeft vorig jaar herfst haar zoontje met 8 maanden verloren, nog geen maand voor de bevalling... je kan gewoon niet anticiperen op ongeluk, nooit. Dus dan maar beter er van genieten en goed voor jezelf en je omgeving zorgen, NU ben ik zwanger, ik weet niet wat de toekomst brengt, dus NU leven, niet later... Ik hou jullie op de hoogte, en ik zal zeker wat vaker langs komen en meer gaan lezen hoe het met iedereen gaat.
Ana; GEFELICITEERD Wat fijn voor jullie dat het weer gelukt is, nu gaan we er gewoon vanuit dat alles goed blijft! Ik ben erg gelukkig voor jullie. Ik heb ook erg veel respect voor je dat je zo positief blijft. X Neia