hoi hoi, Wij zijn al zolang bezig om een jongensnaam te vinden en aangezien we 2 jongensnamen hadden, maar omdat er nogal wat jongetjes geboren worden in onze vrienden en familie kring en daar namen bij zaten die wij ook op ons lijstje hadden staan hebben we die geschrapt. we houden van korte namen. Dus ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen. De namen die we geschrapt hebben zijn Devi en Luuk.
Thijs, Tijs .... Luuk, Luc, Luke .... Daan .... Lars .... Sem .... Lucas, Lukas .... Tim .... Rick, Rik .... Stijn, Stein, Steijn, Steyn .... Jesse .... Bram .... Max .... Thomas, Tomas .... Niels, Nils .... Tom, Thom .... Gijs .... Tijn, Thijn .... Koen, Coen .... Milan .... Teun .... chris, len, cas, jens, sam, marc, karst, sem, sven, pelle
Wij willen ook een kort naam voor een jongen, zelf vind ik Tim een mooie naam. Hoor ik ook niet zo vaak.
bedankt Dames ik heb er een paar uitgezocht die ik ook heel mooi vind en tja Tim is een hele leuke naam mijn vriend heet namelijk zo
En wat vind je dan van Dhani hihi Maar er zijn toch heel wat namen voor je voorbij gekomen he..succes met het uizoeken..is lastig he..ze dragen het toch de rest van hun leven met zich mee die kleintjes
Sorry, ben nog niet zwanger, maar ik kijk ook al vast ff mee! Tim is juist heel erg populair en een van de meest gekozen namen in nederland van 2006! (niet dat het erg is hoor! )
Tim vind ik ook erg leuk maar het zoontje van vrienden heet Timo dus vind ik te veel op elkaar lijken. xxx