Opzich is zwanger worden al een wonder, maar wij prijzen ons echt in de 7de hemel! Gezien mijn vriend zaadbal kanker heeft gehad en gelukkig overwonnen, en ik pcos heb is het voor ons echt een wondertje dat ik nu na 1x zwanger ben! Ik heb al 2 kinderen uit een vorige relatie maar die zijn na medicijnen en een heel medisch circuit gekomen, en dan nu in 1x raak!!! Donderdag gaan we voor een 2de echo want op de eerste echo zagen we vermoedelijk een 2de hartactie, dus mischien zijn we straks dubbel zo gelukkig en mogen we 2 wondertjes verwelkomen in ons gezin
Wauw wat een geweldig nieuws! Onwijs gefeliciteerd!! Jullie leven nu vast ook op een hele grote roze wolk ... geniet er maar lekker van!
Super gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Heel fijn dat jullie na zo een nare periode nu een mooie ingaan
Gefeliciteerd!! Mijn partner is ook ernstig ziek geweest en ik ben medisch ook niet helemaal in orde, dus ik weet ongeveer hoe het voelt. Geniet er maar lekker van!!!
Wow Dat is zeker een wonder!! Het is jullie dubbel en dwars verdient dat het nu zo makkelijk gegaan is!! Geniet er van! GEFELICITEERD!!