Ten eerste: YES!! Ronde 4 geslaagd!! mijn 1e dag laatste menstruatie was op 10-11-12 gisteren op 12-12-12 positief getest! We zijn zo blij!! Nu even gelijk een zorgenpuntje bij me, afgelopen weekend zijn we met mijn schoonfamilie een lang weekend weg geweest. Maandag gingen we om het af te sluiten High-tea'en ik was toen al 2 dagen overtijd. Maar omdat ik zelf nogal fan ben van zalm en brie en de schoonfamilie dat ook weet, heb ik toch dat ene toastje brie gehad, en dat ene mini wrapje met zalmfilet.. Maar dat is natuurlijk NOT-done in je zwangerschap.. Nu vraag ik me dus af of dit zo vroeg (4 weken 2 dagen) kwaad kan in je zwangerschap? alvast bedankt voor de reacties
Wat een leuke datum op te ontdekken dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! en ik denk niet dat het veel kwaad kan zo vroeg in je zwangerschap. Maar ik heb er geen verstand van
Ik ga morgen naar de huisarts, misschien aan hem vragen? Ook zo stom! argh rot dokters assistente!! Ik bel voor een afspraak, zeg dat ik zwanger ben, zegt ze: Oh, je weet dat je niet perse naar je huisarts moet he? dus ik zeg: dat weet ik, maar het is mijn eerste kindje dus ik wil gewoon een afspraak hebben! zegt ze: Kan je over 2 weken maandag bij de arts in opleiding? Ik had echt zo iets? wat maak je me nu!? Dus ik heb gezegt: nee ik wil bij mijn eigen HA en het liefst deze of volgende week! Oh dan moet dat morgen maar. GROM! Morgen gelijk maar even klachtje indienen bij mn HA, dit is namelijk niet de eerste keer dat ik door die assistente zo word afgeschreven grom!
Gefeliciteerd... Leukere dag dan een positieve dag kan bijna niet.. Haha die vergeet je niet snel Het kan geen kwaad, ik had voordat ik door had dat ik zwanger was anderhalf fles wijn opgedronken tijdens de voetbal gedoe afgelopen zomer... als je het niet weer doet, kan het geen kwaad
Ben net bij de dokter geweest.. Hij zegt dat ik best witte kaas mag eten als hij maar niet van "rouwe" melk is gemaakt.. en vooral zo vroeg in de zwangerschap kan het in ieder geval nog geen kwaad.. Bedankt voor de reacties!!
Gefeliciteerd!z En inderdaad..... Je mag brie etc hebben als t met gepasteurisseerde melk gemaakt is Als er rauwe melk in zit staat er au lait cru bij..... Genieten meid
wat super gefeliciteerd! mijn laatste menstruatie was 13-11 en gisteren positief getest dus we lopen bijna gelijk! 7 januari heb ik eerste echo, mag wat eerder ivm eerdere miskraam
Gefeliciteerd, en idd kaas zonder rauwe melk is no problemo. En volgens mij is nu sowieso niet veel wat mis kan gaan je kindje is nog niet goed ingenesteld ...