Hallo allemaal, Gisterochtend heb ik getest, en er verschenen twee streepjes. De een wat lichter dan de ander, maar duidelijk twee dus ik ben zwanger geloof ik....................... Later kon ik het niet laten en heb ik nog een keer getest. Duidelijk twee streepjes. Ik ben ontzettend blij, maar herken ook wat anderen hier op het forum schrijven die eerder een mk hebben gehad, dat ook de spanning er meteen is. Want nu staan er weer twee streepjes, maar het duurt nog even voor ik er echt helemaal vertrouwen in heb dat het nu allemaal eindelijk echt gaat gebeuren. Over 1,5 week heb ik een afspraak met de Gyn, want er zouden onderzoeken gestart worden ivm met mijn onderbuikklachten en menstruatie klachten. Dus wie weet heb ik geluk en kan ik het kleine wonder dan al eventjes zien met een inwendige echo....................? Als alles goed gaat ben ik uitgerekend op de verjaardag van mijn moeder en dat vind ik echt heel bijzonder! Voor alle andere pril zwangeren: Gefeliciteerd!!!! En een fantastische voorspoedige zwangerschap gewenst. Liefs Amma
Nogmaals van harte gefeliciteerd meis, we gaan samen de eerste 12 weken aftellen en daarna genieten naar februari toe. Liefs bd
Bedankt Amma en jij ook van harte gefeliciteerd meid! Geniet er maar van. Al geloof ik best dat dat heel moeilijk is. Ik heb nog nooit een mk gehad en ik vind het ook mega spannend.