Behoorlijke tegenvaller vandaag: ongesteld geworden?! Ben ontzettend verdrietig, had dan liever geen posi test gehad
Balen zeg maar is het wel een echte ongi?? Ik zou toch over een paar dagen nog een keer testen. Als het een vmk is dan moet je test lichter zijn en als hij donkerder is dan kan het nog steeds goed zitten. Ik zal voor je duimen.
heej, had je topic ff gevolgd. Wat balen!, maar hoe erg is je bloedverlies? is het net zoveel als normaal? veel meiden hebben nog bloedverlies in het begin, dus het hoeft niet meteen te betekenen dat het mis is, hoewel je er natuurlijk wel rekening mee moet houden... veel suc6 meid en ik hoop dat je toch nog gewoon zwanger bent!
What ?!!! dat meen je niet... Hoop dat t niet doorzet en dat het echt een miskraam is!!!Je hoort wel vaker dag sommige vrouwen in t begin bloeden, heb je ook utro gebruikt en daarmee gestopt? meis heel veel sterkte!! Dikke knuffel
Ja heb idd utro gebruikt. Maar die was gistermorgen op. Heb eiegnlijk geen twijfels want is een normale ongi, best veel enzo. Zal einde vd week nog een testje doen, maar heb geen hoop meer. Dit is te veel voor innesteling
Ow meis toch ik moet deze ronde mocht ik zwanger raken door gaan met Utro, mag dan pas stoppen na de 12 weken ermee. Vind het echt heel erg voor je! had t je zo gegund!