Toen ik vanmorgen wakker werd geloofde ik niet dat ik echt zwanger ben. Dus testen alleen ik ben nu beetje bang want de kruitvattest blijft vaag lijntje
Dat was een dure maand met 4 digitale testen onderhand? Maandag nog 1 keer testen en dan die roze wolk op. Wanneer ga je trouwen??
Haha meid gefeliciteerd hoor. Het lijkt nogal onwerkelijk voor je of niet? Heb al 4 topics van je langs zien komen over je testen. Ik zou het langzaam gaan geloven en misschien maandag nog eens een kv doen dan zul je zien dat het streepje zeer wrs en stuk duidelijker wordt. Genoeg van de dure testen gedaan lijkt me.
Haha je kon het echt niet geloven zo te zien aan al die testen! Lekker genieten van je zwangerschap, gefeliciteerd!
Jaaaa probeer het te geloven. Blij zijn durf ik nog niet. Normaal gaat alles mis in mijn leven en dan bedoel ik ook echt dat alles me altijd tegen zit daarom vind ik blij zijn nog beetje eng
hihihi had nog een kast vol met kruitvat en actiontesten liggen, vandaag actiontest gedaan met eerste ochtendurine maar die blijven vaag
Ik heb geen action in de buurt en ben niet bekend met hun testen, maar naar wat ik begrijp blijven die sowieso vrij lang licht, toch? Ergens hier had iemand een foto van een action en nog een test met dezelfde urine en de action was véél lichter. Kruidvat zou over tijd wel een beetje donkerder moeten worden is mijn ervaring. Maar als ik jou was zou ik denk ik helemaal niet meer testen vandaag. Het zegt toch allemaal niet zoveel en je digi's gisteren waren duidelijk. Pas over een dag of twee kun je duidelijk zien of het de goede kant op gaat of niet. Ik blijf duimen!
thnx vor het duimen.... ja als ik ze nu zo zie de testen als ze pgedroogd zijn dan zijn het op de kruitvat en op de actiontesten duidelijk lijnen maar ja nu liggen ze al even he en ze moeten binnen zoveel minuten toch knallen???