Welke ovulatietest vind jij het beste?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nony, 7 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik ben begonnen met de ovulatietesten van sensitest, maar het pakje is nu bijna op (12 stuks) en nog geen eisprong ontdekt...
    Nu zou ik graag wat jullie de fijnste ovulatietest vonden....

Alvast bedank voor het antwoorden

2. Upke2

Upke2 Lid

23 apr 2017
    58
    15
    8
    Ik vind toch de clearblue (roze). Deze is gewoon heel duidelijk, geen onzin met streepjes maar gewoon n duidelijke smiley of rondje. Weet inmiddels dat ik een korte lh-piek heb en ik in de ochtend nooit moet testen. 'S middags geven ze bij mij een smiley aan dan. Via bol.com krijg je ze in grotere verpakkingen en zijn ze goedkoper dan bij de Kruidvat.

nony vindt dit leuk.
  3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Voor mij persoonlijk de dipstick van zwanger&kids, altijd mij ei mee kunnen vinden en een hele duidelijke oploop. Qua prijs is het ook goed te doen

nony vindt dit leuk.
  4. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Persoonlijk vind ik de action ovulatietesten prima. Met 2 pakjes vind ik meestal wel mijn eisprong, soms heb ik een latere eisprong en dan haal ik nog een pakje erbij. Zijn 5 testen voor 2,50 per pakje :)

nony vindt dit leuk.
  5. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik heb altijd zwanger en Kids gebruikt vond ik erg fijn. Met die van big bazar ook mijn eisprong kunnen vinden, maar doorlopen duurt erg lang en het kleuren van de streep ook dus die vond ik iets minder.

6. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik heb ook sensitest gebruikt, de gevoelige en de gewone en ben over beiden niet tevreden. Ofwel de hele cyclus donkere strepen ofwel als knaller een hele lichte streep.
    Omdat ik er onzeker van werd, ook met Action tegelijk getest en die gaf telkens wel een duidelijke LH-piek
    Dus ik ben tevreden over Action, en nog goedkoop ook.

Met mijn 1ste zwangerschap gebruikte ik nochtans ook Sensitest, en toen gaf die wel een duidelijke LH-piek aan.

Op mijn foto zie je het verschil tss Action & Sensitest :)

Bijgevoegde bestanden:

nony vindt dit leuk.
  7. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Zwanger en kids!

nony vindt dit leuk.
  8. angela22

angela22 Bekend lid

7 apr 2016
    782
    572
    93
    Ik heb de testen van Kruidvat gebruikt. Prima testen.

Duidelijke strepen voor de naderende ovulatie.

nony vindt dit leuk.
  9. manaolana

manaolana Niet meer actief

De extra gevoelige dipsticks van 2Bsure en dan dubbel check met de roze digitale clear blue.

Maar het is volgens mij echt heel persoonlijk welke testen het fijnst zijn / best werken. Met die van de action kon ik bijvoorbeeld nooit mijn piek vinden terwijl veel mensen daar wel enthousiast over zijn.

nony vindt dit leuk.
  10. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Dipsticks van 2besure :)

Deel Deze Pagina