..in een trechter.. Wie ervaart dit ook? Vorig pakketje was maar liefst 5 dagen onderweg (waarvan 2 dagen weekend) en nu wacht ik weer op een pakketje dat zaterdag op de post is gegaan.. En dat terwijl voorheen de volgende dag bezorgt werd (in 99% van de gevallen)!
Dat komt omdat het nu uitbesteed word aan zelfstandig ondernemers die hun naam verbinden aan tnt.. En daardoor is het dus extra onderweg om daar ook weer verwerkt te worden.. Mijn Vriend is postbode en werkt zich het schompes.. Ze gooien er maar steeds meer mensen uit maar de post word niet minder waardoor er soms hele wijken met post blijven staan... Ze kunnen het niet meer bolwerken..
Het brievenbuspakketje waar ik op wacht is al 9 dagen onderweg.. geloof niet dat die nog bezorgd wordt..
Ja, vind het ook wat met die TNT en losse bezorgers. 2 weken geleden een nieuwe PC en nieuw scherm laten bezorgen. Ze zouden beiden op zaterdag geleverd worden. Wij keken via het Track and Trace nummer mee in het scherm. Daar stond ook in dat ze beiden bezorgd zouden worden. Affijn, die zaterdag komt er iemand langs met enkel het scherm omdat die al betaald was en ze op zaterdag geen geld aan mogen nemen. Dus de PC zelf, kwam pas maandag. Want dan mogen ze wél geld aannemen. Dit vind ik toch zulke onzin?!
Ik heb ook wel het idee dat de postbodes steeds harder werken, maar toch komen ze hier nog maar max 3x in de week volgens mij. Dan krijgen we dagen geen post en ineens een hele hoop tegelijk. Inmiddels komt dat zo vaak voor dat dat geen toeval meer is hoor...
Nee het is bar en boos. Ik ken iemand waarbij hele straten verkeerd worden bezorgd en soms helemaal niks. Ook mijn brief is nooit bij haar aangekomen Bij ons gaat het nog redelijk maar in het weekend en maandag krijgen we niks meer. Alleen dinsdag tot en met vrijdag. Die andere dagen hebben ze misschien niemand.
Ik ben van België en als ik een pakketje uit Nederland bestel, komt dat altijd binnen de 2 werkdagen toe via TNT.
Hoi, Ik heb geen last van de TNT, komt altijd op tijd! Het ligt bij mij eerder aan de instanties die het moeten versturen, grrr. Hoe moeilijk is het om je klant te informeren dat het iets langer duurt ofdat een artikel niet op voorraad is! De pakketbezorger hier is zelfstandig ondernemer en wel een beetje apart. En nieuwsgierig Ongelofelijk, m'n oma is het niets bij, haha!
Gaat dit alleen om pakketjes of ook over gewone post? Wacht namelijk op post... had er gisteren al kunnen zijn maar vandaag was het er nog niet.