TNT zo traag als dikke str*nt ..

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    ..in een trechter.. Wie ervaart dit ook? Vorig pakketje was maar liefst 5 dagen onderweg (waarvan 2 dagen weekend) en nu wacht ik weer op een pakketje dat zaterdag op de post is gegaan.. ;)
    En dat terwijl voorheen de volgende dag bezorgt werd (in 99% van de gevallen)!

2. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Dat komt omdat het nu uitbesteed word aan zelfstandig ondernemers die hun naam verbinden aan tnt.. En daardoor is het dus extra onderweg om daar ook weer verwerkt te worden..

Mijn Vriend is postbode en werkt zich het schompes.. Ze gooien er maar steeds meer mensen uit maar de post word niet minder waardoor er soms hele wijken met post blijven staan... Ze kunnen het niet meer bolwerken..

3. mevrouwtje

mevrouwtje Bekend lid

11 feb 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    Het brievenbuspakketje waar ik op wacht is al 9 dagen onderweg.. geloof niet dat die nog bezorgd wordt..

4. Only me

Only me Niet meer actief

Ja, vind het ook wat met die TNT en losse bezorgers.

2 weken geleden een nieuwe PC en nieuw scherm laten bezorgen. Ze zouden beiden op zaterdag geleverd worden. Wij keken via het Track and Trace nummer mee in het scherm. Daar stond ook in dat ze beiden bezorgd zouden worden.

Affijn, die zaterdag komt er iemand langs met enkel het scherm omdat die al betaald was en ze op zaterdag geen geld aan mogen nemen. Dus de PC zelf, kwam pas maandag. Want dan mogen ze wél geld aannemen. Dit vind ik toch zulke onzin?!

5. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb ook wel het idee dat de postbodes steeds harder werken, maar toch komen ze hier nog maar max 3x in de week volgens mij. Dan krijgen we dagen geen post en ineens een hele hoop tegelijk. Inmiddels komt dat zo vaak voor dat dat geen toeval meer is hoor...

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nee het is bar en boos.

Ik ken iemand waarbij hele straten verkeerd worden bezorgd en soms helemaal niks. Ook mijn brief is nooit bij haar aangekomen

Bij ons gaat het nog redelijk maar in het weekend en maandag krijgen we niks meer. Alleen dinsdag tot en met vrijdag. Die andere dagen hebben ze misschien niemand.

7. elfje27

elfje27 Lid

28 jan 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben van België en als ik een pakketje uit Nederland bestel, komt dat altijd binnen de 2 werkdagen toe via TNT. :)

8. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb geen last van de TNT, komt altijd op tijd! Het ligt bij mij eerder aan de instanties die het moeten versturen, grrr. Hoe moeilijk is het om je klant te informeren dat het iets langer duurt ofdat een artikel niet op voorraad is!
    De pakketbezorger hier is zelfstandig ondernemer en wel een beetje apart. En nieuwsgierig :$ Ongelofelijk, m'n oma is het niets bij, haha!

9. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Gaat dit alleen om pakketjes of ook over gewone post? Wacht namelijk op post... had er gisteren al kunnen zijn maar vandaag was het er nog niet.

10. mevrouwtje

mevrouwtje Bekend lid

11 feb 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    Mijn "pakketje" past gewoon door de brievenbus dus hier gaat het ook om gewone post..

Deel Deze Pagina