Hoi Dames, zoals ik al in een eerder topic schreef ik heb echt nooit last van buikpijn ofzo gehad, nooit! Maar nu.. 8/3 was mijn NOD 11/3 test gedaan deze was negatief 12/3 witte propjes met heel klein beetje rood 13/3 de hele nacht hele erge pijn in onderbuik!! Het was echt niet te houden! Bijna hele nacht wakker geweest, even lopen, heel veel moeten plassen, niet kunnen liggen van de pijn, verschrikkelijk! Wist niet dat je zoveel pijn in je buik kon hebben.. En nu 'smorgens nog steeds pijn, gelukkig niet meer zo erg. Hebben jullie dit misschien ook gehad toen je met de pil bent gestopt?? Of zou het daar niet door kunnen komen? Liefs..
ik heb dit niet gehad en ook nog niet gehad. ben je nu wel gaan bloeden? als dit blijft dan zou ik hiermee naar de ha gaan mogelijk dat er iets niet helemaal goed zit. er zouden veel mogelijke dingen mogelijk zijn maar ik denk dat je er het beste even naar kan laten kijken i.p.v. met dingen rond blijven lopen. sterkte
Hi Meid... misschien heb je last van je eisprong??? Ik zie dat je nog niet zo lang met de pil gestopt bent en dan kan het makkelijk zijn dat je nog geen nette cyclus hebt.. dus zou inprincipe de eisprong kunnen zijn. Ik heb dat ook al een paar keer heel erg gehad en 13/14dagen daarna werd ik ongesteld.. dus als je een kleintje wilt: zou ik zeggen aan de klus...
Allereerst...Als je gestopt bent met de pil, wil het niet zeggen dat je gelijk weer een cyclus hebt van 28 dagen. Er zijn genoeg vrouwen die eerst onregelmatig ongesteld zijn en erg lang moeten wachten op hun eerste echte menstruatie na pilstop. (Ik zie namelijk dat jij alleen nog een pilbloeding hebt gehad na pilstop.) Het zou kunnen zijn dat je die buikpijn hebt, omdat je eerste echte menstruatie in aantocht is. De pijn bij een echte menstruatie kan natuurlijk flink verschillen met de pijn die je voelt bij je nepongi's ten tijde van het slikken van de pil... Het zou ook goed kunnen dat je buikpijn te maken heeft met een eisprong. Dan kun je erg veel last hebben van buikpijn. Ik hoop dat je nog geklust hebt? Als het goed is, zou je nu over 14 dagen ongesteld moeten worden (het liefst natuurlijk niet ). Vertrouw je het zelf nog niet helemaal, dan zou je over een paar dagen voor de zekerheid nog even een zwangerschapstestje kunnen doen. Je zou namelijk niet de eerste zijn die direct na pilstop zwanger is!
Dank je lieverds! Hier gaan we ondanks de pijn vanavond dus aan de klus misschien idd een ei ja.. Het zal allemaal kunnen. En nee heb nog geen bloeding gehad.. We wachten het af. Bedankt voor jullie reactie's! Liefs
toen ik met de pil ben gestopt heb ik de eerste 2 keer heel veel pijn en krampen gehad toen het door moest komen maar daarna niet meer.
Hee!! ik herken je pijn! je kan niet liggen zitte alleen gehurkt zitten echt ontzettend pijn! ik heb het nu iederemaand bij mn ongi erbij gekregen.. pff.. ag Advil menstruatie klachten helpen goed liefs xx
Nou ik weet waar de pijn van kwam hoor.. Gisteravond laat ongi geworden! Maar bedankt voor jullie reactie's!!!!!!!! liefs