hoi ik kreeg van een collega een programatje doorgemaild voor als je zwanger bent wat het geslacht dan zou worden. ik heb het bij iedereen uitgeprobeerd, die zwanger zijn en ook die al kinderen hebben en bij iedereen klopt het nog tot nu toe. volgens het prograamatje klopt 93% met de realiteit. wil je weten of het bij jou klopt. pb me dan of laat een berichtje achter hier op deze site. ik ben benieuwd hoeveel er nou daadwerkelijk waar van is. ik heb nodig: je leeftijd op het moment dat je zwanger raakte, dus op moment van bevruchting en de maand van bevruchting, dus de maand dat je zwanger raakte.( de eerste dag van je laatste menstruatie) ik ben benieuwd bij wie het allemaal uitkomt. groetjes
Moppie, er is niet zo lang geleden al een topic over geweest: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... tskalender Bij mijn moeder klopte het bij 3 vd 4 kinderen; mijn zusje had een broertje moeten zijn
dit is niet dezelfde als die ik heb. de mijne komt niet van de zwangerschapspagina. komt ergens anders vandaan.
deze geeft ook een andere uitslag als die ik heb. sommige uitslagen zijn hetzelfde en andere uitslagen zijn bij mij anders. programaatje is niet hetzelfde.
Nou je mag het voor mij wel controleren. Volgens deze site klopt het iig. Ik was 26 op moment dat ik zwanger raakte in september.
tweety en augustus mag ik het eens bij jullie proberen. ik gebruik een ander programma ik kom uit op: lique meisje nathalie meisje settekke jongen lintje als ik 30nov doe kom ik uit op j en als ik 1 dec doe dan kom ik uit op meisje