5 weken en 1 dag, symptomen blijven gelijk

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bunchy, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    hoi mijn symptomen blijven gelijk, maar lijken niet echt toe te nemen..
    gevoel dat je moet plassen
    vaak een zeurderig gevoel in buik..
    soms vlagen van misselijkheid
    moe moe moe

maar nog steeds geen last van borsten ofzo..

hcg verdubbelt toch dus dan zouden symptomen toch erger meoten worden....

2. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Hoeft niet hoor! Want ik heb bij mijn eerste zwangerschap de eerste 3 maanden helemaal nergens maar dan ook nergens last van gehad... dat begon daarna pas!

Iedereen reageerd anders op het hormoon, dus maak je geen zorgen! Wees blij dat je niet constant boven de wc hangt ;)

Nix om je zorgen over te maken!

liefs!

3. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    ok en hoe voel je je nu, tijdens je tweede zwnagerschap??
    merk je al dat kwaaltjes toenemen of heb je weer geen last van kwaaltjes?

4. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Hai Bunchy!

Ik ben nu 6 weken zwanger en ik ben moe, mijn borsten zijn gegroeid maar niet meer pijnlijk en ik heb last van wat zeurderige pijn in mijn buik (hij is ook wat gezwollen) maar verder voel ik me heel goed!

Is dit je eerste of ook je 2de?

Liefs!

5. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    5 weken is nog heel vroeg...het kan nog komen!! meestal bij 7 weken zit je vol met symptomen maar dat hoeft ook helemaal niet! IK had vanaf het begin wel hevige vermoeidheid en gespannen borsten en een beetje m'n maag...oprispingen meer niet. ook die zeurderige pijn, maar dat werd allemaal heel veel sterker in week 7! Maar ik ken echt veel mieden en vrouwen die HELEMAAL nix voelden 3 maanden lang!! echt NIX!!! Zij voelden zich prima en aten voor twee (kwamen ook flink aan haha!) dus je hoeft niet perse iets te voelen hoor! En geniet daar maar van want als je jezelf naar je werk moet slepen omdat je na een nacht van ruim 10 uur slapen nog als een wrak wakker wordt...is niet fijn kan ik je zeggen haha! Ik snap dat je liever iets voelt om 'zekerheid' te voelen maar veel meer vrouwen dan we weten voelen zich prima hoor...!

6. Sjana

Sjana Actief lid

10 jan 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    He, ik heb vooral last van pijnlijke borsten (ze moeten niet teveel bewegen of ik voel het al ). Ik merk dat ik soms een opgezwollen gevoel heb. Misselijk ben ik (nog) niet. Ik merk wel dat als ik soms iets eet, even later ik er gewoon genoeg van heb. Mijn eetlust is iets minder als voorheen.
    En ja...moe he. Soms word ik 's nachts wakker en heb ik het heeeel warm. Van wat zou dat zijn???

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.795
    19.000
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb het ook heel warm 's nachts. En ik wordt veel vroeger wakker dan normaal (baal baal!) Ik heb het maar gerekend onder de categorie 'hoort erbij'.
    Verder had ik rond NOD best wel last van mijn borsten, toen een paar dagen niet en nu weer een beetje. Bij vlagen misselijk. (Vooral 's avonds en 's ochtends - vooral even wat drinken helpt daar goed tegen!)
    Rond NOD had ik last van baarmoederkrampjes. Nu alleen nog maar als ik een tijdje heb gezeten en dan weer overeind kom. En wat vaker duizelig.

Ondanks dit lijstje, voel ik me toch wel normaal. Ik bedoel: baarmoederkrampjes, misselijkheid en duiziligheid: ik heb er allemaal wel vaker last van.
    Ik wou dat er een ruitje in mijn buik zat, zodat ik af en toe even kon checken hoe het allemaal gaat daarbinnen. ;)

8. Sjana

Sjana Actief lid

10 jan 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ale dan ben ik toch niet de enige die het warm heeft tijdens haar slaap :) Soms echt niet normaal hoor hihi.

Komt het veel voor dat men eerst niet misselijk is en nadien wel?

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Bij de eerste werd ik pas misselijk bij 7/8 weken. toen bij 12 weken was het weg en bij 30 weken begon het weer haha kan alle kanten op dus :D

10. Sjana

Sjana Actief lid

10 jan 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zal ik best gewoon wat afwachten he :eek:)

Deel Deze Pagina