Ik ben zo onzeker, bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bloemetje, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Beste verloskundigen,

Ik ben vandaag 5wk en 4dgn zwanger. Afgelopen maandag en dinsdag had ik wat roze slijmverlies. Gisteravond bruin/ oudbloed en vandaag ook bij het afvegen, ook wat donkerder roze. Verder niets in mn slipje. Ook ben ik erg trillerig. Nu heb ik gelezen dat het op zich nog niets hoeft te betekenen, maar toch ben ik heel bang. Heeft het zin om morgen de gyn al te bellen? Of kan die toch nog niets voor me doen? Ik heb namelijk 9 jan. (met 6wkn en 3dgn) de eerste echo. Moet ik daar maar op wachten? Ik weet het even niet meer. Alvast bedankt voor een antwoord.

Groetjes Bloemetje

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Bloemetje,

in de zwangerschap zijn de baarmoedermond en vagina rijk doorbloed. Soms knapt er zomaar een vaatje, soms na vrijen of na harde ontlasting. Je kunt dan een klein beetje bloed zijn (bruin oud bloed, of rood bloed) of rose slijm, dat is slijm vermengd met een klein beetje bloed. Dit kan geen kwaad. Het heeft geen zin om je gynaecoloohg te bellen, die kan nu niks voor je doen en dat hoeft ook niet. wacht maar gewoon de echo af.

Mirjam

3. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Mirjam, hartelijk bedankt voor het antwoord!

Ik heb eigenlijk nog wat vragen:
    Hoelang kan dat 'bloeden' aanhouden? Ik heb het nu namelijk nog steeds.

Verder heb ik een beetje een week gevoel daarbeneden :oops: alsof er elk moment iets door kan lekken. Wat kan dat zijn?

4. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hoi,

Antwoord hoeft niet meer, het gaat hoogstwaarschijnlijk mis :cry:

5. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Bloemetje,

toch goed he! Ik ben heel blij voor je, ik kan me je ongerustheid goed voorstellen, maar dat van gisteren moet toch een hoop goed doen. Geniet van je zwangerschap.

Groetjes Brigitte

6. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Dankjewel Brigitte! Wat lief dat je alsnog hebt gereageerd!
    Groetjes Bloemetje

Deel Deze Pagina