Origineel idee voor papa's eerste verjaardag met kind

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sukkie, Mar 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    Wie heeft er een leuk idee voor mij? Dus een kadootje dat ik namens mijn dochter kan geven?

2. Yoyo

Yoyo Lid

Dec 10, 2007
    69
    0
    0
    Misschien lekker vingerverven en dan handjes en voetjesafdrukken maken op een wit doek en dan dit schilderij als kado aan papa geven!?

Of zelf bijvoorbeeld eerst een rood hart op het witte doek schilderen en dan gele handjes en voetjes eromheen en dan zelf erop schrijven: "voor de liefste papa van de wereld" of een ander minder kleffe tekst :D

3. gevalletje

gevalletje Actief lid

May 3, 2008
    254
    0
    0
    papa was hier afgelopen weekend jarig en bas heeft een mooie voetafdruk en handafdruk gegeven... en wat kleins... chocolade daar is papa dol op) en een avondje weg (concert ) van bas en mij samen... zodat papa en mama samen een keer weg kunnen :)

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Ik lees ff mee, hier ook een papa die vlg week zijn zijn eerst verjaardag als papa heeft ;)

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Wat mij heel leuk lijkt, is een t-shirt voor jouw dochter en voor jouw vriend/man, met dezelfde opdruk. Van lief hebben ze dat geloof ik, maar je kan ook zelf iets laten bedrukken natuurlijk.

Je kan ook andere dingen laten bedrukken (bv. Hema), dus een muismat, mok, tas enz.

Afdrukjes van handen/voeten zijn altijd leuk vind ik.

Vindt je vriend sieraden leuk? Misschien een idee om dan iets met de naam (of eerste letter) van je dochtertje te doen.

Succes!

(Mijn vriend was 13 dagen na Eva's geboorte jarig en ik had totaal geen inspiratie, dus mijn vriend heeft eigenlijk niets gekregen toen :oops:. Maar ik heb het dit jaar goed gemaakt ;).)

6. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ha wat een leuk topic, mijn man is ook over 3 weken jarig. Ik had al verf gekocht om hand- en voetafdrukjes te maken maar dat is waterverf. Nu lees ik hier dat je ook vingerverf kunt gebruiken, droogt dat dan ook goed? Ben redelijk creatief maar wat knutselen met baby's betreft ben ik nog niet zo op de hoogte :D

7. gevalletje

gevalletje Actief lid

May 3, 2008
    254
    0
    0
    vingerverf droogt goed, even goed wapperen of op de verwarming leggen. en ook leuk voor t plakboek... om meerder afdrukken te maken dan :)

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb me man(van uit Silver) een tas met een foto er op cadeau gedaan daar was ie supper blij mee.

en het kdv had met silver geknutseld het supper man logo en daar haar voetjes op gestempeld

9. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

Jul 2, 2008
    402
    0
    0
    ik heb een ketting hanger laten graveren met haar naam en geboorte datum erin, hij vond het erg mooi!

10. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    mijn man heeft zijn eerste verjaardag als papa al meegemaakt :) en t kadotje was dat ik samen met nikita t ziekenhuis uit mocht want zij is op 8 juli geboren en mijn man is 9 juli jarig haha. hij voelde zich dit jaar helemaal niet jarig omdat in ene een kindje in huis was met een kraamhulp en al dus dit jaar maar opnieuw proberen.

11. 2009mama

2009mama Niet meer actief

mijn man was 2 weken na de geboorte van ons zoontje jarig...
    ik heb een foto van ons zoontje in een sleutelhanger laten graveren met de tekst : voor papa

hij was hier echt heel blij mee... hij heeft zijn autosleutels altijd bij zich...nu heeft hij altijd een afbeelding van zijn zoontje bij zich en als mensen vragen na zijn zoontje dan pakt hij heel trots de autosleutels erbij en laat zien hoe zijn zoontje eruit ziet

12. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Ik had voor mijn man zijn eerste verjaardag als papa een fotoalbum laten maken met foto's van Luca met engelenvleugeltjes.
    (in mijn album staat een foto)

13. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Hier hetzelfde shirt gekocht voor papa en zoon.
    Voor papa wit met in blauwe letters 'stoer'.
    Voor zoon een blauw shirt met in witte letters 'stoer'.
    Gekocht bij Lief!

14. Jooze

Jooze Fanatiek lid

Oct 25, 2007
    1,570
    0
    0
    Papa hier houdt van koken, ik heb een schort gekocht en met kleding verf handafdrukken van de kinderen er op gezet. Vond ie helemaal leuk en hij hangt in de keuken je ziet hem dus elke dag..

Jooze

15. rodelief

rodelief Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    1,527
    0
    0
    Hier voor de 1e papa verjaardag een hand en voet afdruk gemaakt in brooddeeg. En voor zijn 2e papa verjaardag een spaarpot beschilderd en dan afbakken in de oven. Die kun je bij de Hema kopen.

Share This Page