hallo meiden Ik val helaas in de categorie te zwaar , ben nu druk bezig om af te vallen , alleen dit gaat nog niet erg makkelijk ben nu ongeveer 5 kg kwijt maar dan heb ik ook niet extreem gelijnd hoor . Ik ben alvast maar begonnen met lijnen omdat wij 9 mei naar de gyn moeten en ik zelf zoiets had van als ik 1 stap over de drempel zet zegt de gyn vast ga jij eerst maar eens 15 kg afvallen en kom dan maar terug . Je hoort het bovenstaande nl regelmatig bij kinderwens Ben benieuwd of ik er nog een paar kg's af krijg voor 9 mei . Gr.syb
Nou lieverd een vriendin van mij is ook te zwaar en zei zit ook bij de gyn.natuurlijk zeggen ze wel dat het beste is dat je alvalt blabla...maar ze mogen je nooit iets verbieden.en dat hebben ze bij haar ook niet gedaan,zei is nu ook bezig met wat af te vallen oof voorzixhzelf, niet al te druk maken
ik ben 1.77 en dik boven de 100kg ik heb ik ben in december 2005 begonnen met de pil en in mei 2007 gestopt met de pil altijd een regelmatige cycles behalve het laatste jaar na het stoppen van de pil ? nog steeds niet zwanger wel misselijk duizelig etc.? help me aub!
Hallo Wiesje ik zit eigenlijk met meerdere vragen maar ik kan nergens goed antwoord krijgen ik heb in totaal 5 maanden de pil gebruikt in mei 2006 ben ik gestopt met de pil ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad maar sinds dat ik ben gestopt met de pil is het steeds onregelmatig nu menstrueer ik al 2 en halve maand niet ik ben steeds duizelig de hele dag misselijk ik heb testen gedaan maar die zijn negatief en sinds vanmorgen heb ik niet echt bloed verlies maar een klein breetje bruinigs wat is dat kan ik toch zwanger zijn etc etc ik zou erg blij zijn als jullie mij kunnen helpen
en ik ben 1.77 en weeg dik boven de 100kg kan ik nu geen kinderen krijgen na de verhalen die ik hier lees blijf ik er steeds moet in houden maar? zou ik ook een kindtje kunnen krijgen
Tirtilisco, Hoi Meid misschien moet je je vraag even stellen aan de verpleegkundige hier op de site. Ook dikke meiden kunnen best zwanger worden hoor. Maar het schijnt wel zo te zijn dat ze meer problemen met hun cyclus hebben en dan wordt het allemaal wat lastiger. Dit hoeft echter niet zo te zijn. Is echt weer per persoon verschillend. Groetjes Maranka
hallo ik heb ook flink overgewicht ik ben 1.72 en weeg 95 kilo toch moet ik zeggen dat ik geen problemen heb gehad met zwanger raken 1ste keer was door de pil heen kwam er achter toen ik 6 weken zwanger was 2de keer met koninginnedag op vakantie naar spanje eenmaal daar werd ik al snel dikker en wat bleek was zwanger en nu was ik 2 maanden met de pil gestopt en ook zwanger dus het zegt denk ik niet zo heel veel het kan wel een oorzaak zijn dat het wat langer duurt maar dat het DE oorzaak is vind ik persoonlijk onzin. groetjes
Ik sluit me volledig bij joyce26 aan , niet dat ik de ervaring al heb hoor ( helaas ) maar ik ken ook genoeg mensen uit mijn omgeving die wel dikker zijn en gewoon zwanger raakten , ik weeg ook boven de 100 kg en ben 1.78 ik ben alvast begonnen met afvallen omdat ik 9 mei naar de gyn ga en ik weet zeker dat de gyn begint over mijn gewicht en dan wil ik gewoon het woordje klaar hebben dat ik al bezig ben om af te vallen maar overgewicht wil echt niet zeggen dat je geen kinderen kan krijgen het heeft idd wel invloed op je cyclus 9 maar daar ben ik zelf ook pas achter !
Allemaal hartelijk dank voor jullie antwoorden ik ben blij dat ik eindelijk ergens op een forum goed antwoord krijg de Huisarts zeg tege mij dat er geen pillen zijn om je mensturatie op gang te krijgen en ervoor te zorgen dat het regekmatig wordt ze zegt dat alleen de pil bijv. yasmin kan zorgen voor regelmatige cyclus maar ik heb hier gelezen dat er ECHT wel andere pillen zijn kunnen jullie mij een paar namen opnoemen?
en trouwens na ruim 3 maanden verlies ik een beetje bloed het is niet zoveel als de tijden van mijn normale menstruatie maar moet ik dan wel gewoon rekenen voor een eisprong of telt dit niet omdat het niet zo veel is niet voor een menstruatie?
Hey hey @ tirtilisko ik zou het niet rekenen als een gewone menstruatie maar als een doorbraakbloeding, ik heb dit aan het begin van mijn cyclus ook gehad het was echt niet veel misschien 1 a 2 eetlepels bloed ben je echt al 3 maanden niet ongi geweest dan ? gr syb
ja ik ben al echt drie maanden niet ongi geweest athans 2 maanden en al 3 weken alleen vandaag heb ik iets meer bloed verlies helder bloed is het de huisarts wilt mij maar geen pillen geven om mijn menstruatie op gang te laten komen ze zegt dat alleen de pil daarvoor kan zorgen maar omdat ik een kind wil slik ik die ook niet?
@tirtilisko : nou ja zeg wat heb jij een vreemde ha zeg sorry dat ik het zeg , ik heb zelf ook een onregelmatige cyclus waarbij ik maanden oversla maar mijn ha stuurde me zonder pardon door ze zei je kan geen kan zo geen rekening houden met je eisprong en zo en dus niet klussen wanneer het nodig is .9 mei gaan we naar de gyn ben benieuwd , vraag het anders nog eens of een sec opinion of zo Succes gr syb
hey hey ik moet zeggen dat nu ik dus helemaal van de pil af ben sinds 7 maanden ik ook maar 2 dagen echt ongi ben hoor de eerste paar keren was het wel heeeel heftig maar de laatste 3 keer was het maar heel lichtjes wel helder rood maar maar 2 dagen hoor.. en mijn huisarts zei dat dit verder niks uit maakt ik heb nu ook voor de derde maand ovutesten gebruikt en die zeggen dat ik gewoon eisprong heb dus misschien heb je wat aan mijn verhaal.... liefs wiesje
ik heb nog geen ovu testen ofsow gebruikt maar het lijkt me handig om gewoon zo een ovu temperatuur meter te bestellen bij de apotheek denken dat ik daar wat aan heb