Prikpil (Depo Provera) icm PMS

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door An79, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. An79

An79 Fanatiek lid

8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    Al bijna 10 jaar heb ik last van enorme PMS klachten. Sinds een tijd niet alleen voor de menstruatie, maar ook voor de ovulatie ook vreselijk last. Ik moest gewoon anderhalve week lang elke dag 20.00 uur naar bed om de volgende dag een beetje door te kunnen komen. Wanneer mijn eisprong is doorgebroken, is het ook in één keer weer over. Maar een week later begint de ellende weer voor de menstruatie, ook moe, depressief en heel boos. Dus 2,5 tot 3 weken in de maand is het gewoon helemaal prut. Ik ben er zooooooooo vreselijk klaar mee. Al van alles geprobeerd. Ik zit nu al 1,5 jaar aan de antidepressiva en dat ging best goed, maar het is er toch langzaam weer ingeslopen. Ik zou ervoor kunnen kiezen om die dosering wat op te schroeven, maar dat wil ik gewoon echt niet.

Na wat positieve ervaringen om me heen, heb ik besloten de prikpil (nog) een te proberen. Ik heb deze eerder gehad, maar weet eerlijk gezegd niet goed meer hoe ik me toen voelde. Heb hem toen ook maar een paar keer gehaald.

Ik ben even benieuwd naar dames met ervaring van de prikpil, evt. ook in combinatie met pms.

Ik heb voor vanmiddag een afspraak staan om hem te laten zetten.

Deel Deze Pagina