Is er een moeder in de zaal die mij een beetje op weg kan helpen? Zoontje wordt 3 en is helemaal gek van auto's. Idee is om een racebaan voor zijn verjaardag te geven. Ben al een paar dagen het internet aan het afstruinen en bij Bart Smit geweest maar nog geen stap verder. De meest idiote termen vliegen me inmiddels om de oren... Carrera, hot wheels, super tracks, spinout, turbo boost... Nog een hoop te leren de aankomende jaren dus Iemand een tip? Zijn er leuke banen vanaf 3 jaar? Het meeste ziet er zo fragiel uit of juist te moeilijk met allerlei idiote loopings. Het moet ook weer niet een simpel rondje zijn waardoor hij er snel op uitgekeken is. Er bestaan ook banen die je steeds kan uitbreiden zag ik, is dat misschien een idee?
We hebben het geprobeerd maar uk hier was nog te lomp en het vloog allemaal uit elkaar. We hebben nu een puzzel waar je een weg van kan leggen en dat is een big hit! Misschien is jou uk rustiger maar als je zo'n loslopend projectiel als mij hebt zou ik een jaartje wachten.
Wij hebben er ook over gedacht voor onze zoon vorig jaar. We hebben besloten om er mee te wachten. Mijn vriend had zijn racebaan van vroeger nog (geen idee van merk meer) en die had hij bij oma even opgezet. Papa had de grootste lol maar voor Tycho nog veel te lastig. Hij was het om die reden ook heel snel zat (des te leuker voor papa want die had geen "last" meer van onze zoon )
Mijn zoon is 3,5 en heeft de cars Carrera baan. Wij hebben hem wel iets kleiner opgezet maar hij is er heel blij mee. Speelt er zeker elke dag even mee.
Die wegpuzzel hebben we inderdaad ook, ook een grote hit hier! Net als het auto speelkleed trouwens. Zoontje heeft best veel geduld dat dat zit wel goed, maar vraag me stiekem ook wel een beetje af wie er nu blijer gaat worden van een racebaan... Zoontje of papa? Misschien dan idd toch nog maar een jaartje wachten....