niet testen voor NOD, hoe houden jullie dit vol?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Diamantje01, 17 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diamantje01

19 apr 2016
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    #1 Diamantje01, 17 okt 2016
    Laatst bewerkt: 17 okt 2016
    Hou houden jullie het vol om niet te testen voor NOD?

Ik had 4 en 5/10 een positieve ovulatietest in handen, 6/10 was die negatief.

Op 12/10 had ik 1-malig bij het afvegen redelijk veel slijm met wat rood/rozig bloed op mijn wc papier, ik dacht ik zal maar een maandverbandje aan doen, maar verder is hier niks van gekomen.

Natuurlijk hoop ik nu dat dit een innestelingsbloeding was, mijn NOD is nu woensdag 19/10, maar ik vind het zoooo moeilijk om te wachten tot dan!

Voorlopig merk ik nog helemaal niets, terwijl ik normaal altijd heel pijnlijke borsten heb voor mijn nod, het enigste wat ik merk is dat ik veel witte afscheiding heb, maar dat heb ik anders ook wel (wel in mindere mate).

Ik probeer maar te denken, geen bloed geeft moed! Maar het blijft moeilijk om te wachten tot woensdag!

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

#2 XmoonlightX, 17 okt 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2016
    Het is mij nog nooit gelukt :D

Ik heb 2 x positief getest wn dat was bij mijn zwangerschappen.
    Verder nooit positief getest voor nod. Ja valse strepen bij 123testen, gauw met die testen gestopt

3. Pampidam

Pampidam Lid

4 aug 2016
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hou het vol met de gedachte dat een positieve test voor nod nog heel vaak kan eindigen met een mislukte innesteling/vroege miskraam. Wat mij betreft zegt het(ver) voor nod dus weinig... Dan heeft testen gevoelsmatig ook niet zo veel zin en wordt het gewoon afwachten ;)

4. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Mij is het ook nog niet gelukt, ik denk altijd f*ck it ik doe het gewoon. Maar tot nu toe nooit positief geweest helaas.

Als het een innestellingsbloeding was 12 oktober zal je nu al positief testen ;) meestal 2 dagen na innesteling kun je al wel positief testen. Maar nu ga ik je alleen maar aansporen hahahahah terwijl je wilt wachten dus doe waar je jezelf goed bij voelt.

5. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    En anders is dit een goede idd, zo denkt mijn nuchtere kant ook altijd. Alleen wint de emotionele kant tot nu toe altijd.

6. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik was gewoon niet zeker genoeg dat ik zwanger zou zijn. Ik had wat symptomen, maar dat zou nog steeds vanalles kunnen betekenen.
    En ik wilde zekerheid dat als ik zou gaan testen dat ik geen tuurstreepje zou krijgen of verwarring met de medicijnen die ik gebruikte.

Dus ik heb tot 4 dagen na NOD gewacht en dat was gelijk een knaltest, dus duidelijk :)

7. Adrianna

Dit ook... zelfs 50 tot 75% gaat voor NOD nog fout las ik laatst ergens.

8. Diamantje01

19 apr 2016
    64
    0
    6
    NULL
    NULL

Hahaha nee dat helpt niet echt :p.

ik heb maar bang dat ik te vroeg test en dat het negatief is of positief en dat ik toch mijn menstruatie krijg.. maar ondertussen wil ik toch ooo zoo graag meer weten! Mysterie al om, elke maand opnieuw!:D

9. Diamantje01

19 apr 2016
    64
    0
    6
    NULL
    NULL

Waauw 4 dagen na NOD, respect ik denk niet dat dat mij zou lukken! :$

Hier zo weinig symptomen, terwijl ik anders altijd al vanalles heb!

Nu enkel het bloedverlies, nog nooit gehad trouwens, en meer witverlies.

10. Diamantje01

19 apr 2016
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja dat is waarom ik dus nog niet getest heb! Maar ik ben echt nieuwsgierig seg, Ik ben 6 maand geleden met de pil gestopt met het idee van, okeee we zien wel, maar ik heb toch minder geduld dan ik dacht!;)

Zou ik woensdag testen of dagje na NOD?

11. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Woensdag testen. Ben benieuwd in jouw plaats hahaha

12. Adrianna

Ik moet eerlijk zeggen dat als ik die maand gewoon ongesteld was geworden ik er geeneens aan getwijfeld had dat ik zwanger was geweest.
    Ik had geen duidelijke symptomen voor dat moment.
    Het begon allemaal pas echt rond de 6 weken. De misselijkheid begon toen en de vermoeidheid, daarvoor had ik wat kleine dingetjes waarvan ik niet gelijk zou denken dat ik zwanger zou zijn.
    Mijn enige echte bewijs was de test en later de echo.

13. Diamantje01

19 apr 2016
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat ik morgen overleef! Haha ik hou je op de hoogte! :D

14. Diamantje01

19 apr 2016
    64
    0
    6
    NULL
    NULL

Oh spannend!! Proficiat nog Adrianna! Hopelijk niet té veel last van de kwaaltjes ;)

15. Benyamine

Benyamine Lid

5 okt 2016
    78
    0
    0
    NULL
    Antwerpen
    Normaal zou jij al positief kunnen testen hoor. Mij is het ook niet gelukt dus ik heb heel wat Testen versleten 😂

16. Adrianna

Nee niet meer hoor. Na de 12 weken nemen ze gelukkig af.
    Straks komen waarschijnlijk de andere klachten de hoek om kijken in het derde trimester, maar dat duurt gelukkig nog even.

Ik hoop voor je dat je positief test...de meeste vrouwen voelen juist die ronde geen kwaaltjes.

17. Diamantje01

19 apr 2016
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Had daarstraks toen ik naar wc was geweest met het afvegen beetje roos op wc papier, dit heb ik ook wel eens als mijn menstruatie er aan komt, ik voel nog niet van menstruatie maar denk toch dat ik tot donderdag ga wachten om te testen.

Tenzij mijn menstruatie er morgen door komt natuurlijk, , waar het nu toch wel een beetje op lijkt :(.

Dan is het op naar ronde 7..

Ik hou jullie nog op de hoogte!

18. Diamantje01

19 apr 2016
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Deze morgen een bij het afvegen flink wat bloed, voor de rest van de dag niks.. :(

19. LianneE

LianneE Niet meer actief

Volhouden: discipline... ;) test ook pas 3 dagen na NOD

Balen vh bloed.. het kwam hier ook wel eens "traag" op gang. Hopelijk snel raak voor je!

20. Diamantje01

19 apr 2016
    64
    0
    6
    NULL
    NULL

3 dagen na NOD die discipline heb ik niet :D.

Op het moment helemaal geen bloed meer te bespeuren.

Ik snap er helemaal niks meer van.

Deel Deze Pagina