Helemaal niks meer, alleen de hele ochtend een vaag gevoel van misselijkheid, ik word gek!! Pffff....
Ow liza, echt super spannend! Ik hoop voor je dat er niets meer komt! Heb je het wel eens vaker gehad dat het niet meteen doorzet? Ik herken het helenaal. Ben ook nog niet ongi. Wel steeds wat krampen maar lujkt meer op mijn darmen. Nu al 5 dagen overtijd. Eergister negatieve test. Morgen ochtend maar eens testen met ochtendurine. Misschien dat het dan beter is. Durf er ook nog niet echt op te hopen. Zo spannend allemaal! Ik duim voor je meid!
meid dit klinkt goeeeddddd hoop het zo voor je. ik kwam uit bed en misselijk pffff, heb wat gegeten maar komt met vlagen terug.... maar meid het zou best kunnen hoor dat je innestelings bloed hebt hou ons op de hoogte xx knufff
Vind het zo spannend, mag van mezelf maar 1 keer per uur naar de wc, dus over 5 minuutjes weer kijken.. Word echt gek! Ben bang dat ik mijn menstruatie door mijn gestress onbewust uitstel.. Ik weet het echt niet meer
En ook bij toiletbezoek om 12 uur niks te bekennen.. Inlegkruisje leeg, toiletpapier, urine.. Alles! Grrrrrrrrrr ik wil duidelijkheid!
Als het zo doorgaat denk ik het wel.. Tenzij ik natuurlijk voor morgenochtend hartstikke ongesteld word.. Of raden jullie aan minstens tot zondag te wachten? Dag 35 cyclus (en officieel NOD, ten opzichte van vorige maand) en dus nog even iets langer aankijken of ongi wel of niet doorzet? Wil ook geen te vroege negatieve test meer
rustig blijven meid, komt goed waarom test je vandaag niet ? ben je van die stress af en kv test is ma 5 euro
Zit op mijn werk, dus kan op zijn vroegst vanavond.. Heb vorige week al negatief getest en wil dus niet nogmaals de vraagtekens van een te vroege test.. Vaak start mijn ongi 's nachts (daarom had ik 'm vannacht verwacht) maar wil ik minimaal nog 1 nachtje afwachten.. Lijkt me een domper vanavond negatief te testen en komende nacht hartstikke ongesteld te worden.. Vandaar Daarbij was mijn vorige cyclus 34 dagen en daarvan uitgaande zou ik zelfs pas zondag mogen testen en kan het bruinverlies ook nog steeds duiden op naderende ongi...
heb je dat altijd bruinverlies voor je ongi word_. ik heb dat nooit heb alleen net voor het begint hevige buikpijn. oke meid dan wacht je tot morgen meschien wel beter... wens je veel succes vandaag dan pfff zenuwslopend dit.... dikke knuf
Ja, ik zou denk ik wachten. Die teleurstelling is echt shit. Maar ja de nieuwsgierigheid wint het vaak! Die kleine bloeding klinkt wel gunstig! Je moet doen wat goed voelt. Ik zou het wel met ochtendurine doen. Dat is geconcentreerd. Anders weet je nog niets
Heb vorige keer helemaal niks gehad van dit alles.. De keer daarvoor wel, maar dat was roze/rood bij afvegen, daarna met de tampontest (diep naar binnen steken en eruit trekken) was het duidelijk nat en helder rood.. Nu zit bij de tampontest alleen en lichtbruinveegje en verder niets... Net weer gechecked op de toilet.. Weer 1 miniscuul klein druppeltje bruin op mijn inlegkruisje maar met afvegen weer helemaal niks Flink water drinken zo en dan over een uurtje maar weer checken.. Ik wacht sowieso tot morgenvroeg en dan beslis ik of ik de test waag of nog een dagje aankijk.. Inderdaad geen zin in extra teleurstelling Durf gewoon niet
Nee is ook lastig. Ik durf eigenlijk ook niet, maar zou niet weten waarom ik anders al 5 dagen ovrr tijd ben. Dagen duren echt lang op deze manier! Hou ons op de hoogte ben benieuwd!
@kers87 waarom test jij niet? Of had jij ook al een negatieve? Ben het eventjes kwijt... Jij ook veel succes, ben ook benieuwd naar jou uiteraard!
Spannend hoor Liza Hopelijk word het wachten beloond met 2 mooie strepen!! Heb je ook nog geen last van ongi krampen ofzo?
Nee wel lage rugpijn en af en toe een "trekkend" gevoel in mijn buik naar mijn liezen toe, maar voelt anders dan normaal.. Dus geen standaard ongi-pijn.. Maar ga aan mezelf twijfelen.. Is het echt anders of beeld ik het me in? Hahaha, het is wat dat zwanger worden.. Zo nuchter en realistisch als ik normaal ben zo zweverig en niet zelfverzekerd ben ik nu.. Pfff!
Haha precies. Aan alles twijfelen herken het. En wie weet ben ik onbewust zelf ook mijn menstruatie aan het uitstellen. Weet het niet meer. Ik heb eergisteravond een test gedaan. Die was negatief. Doe er morgenochtend 1 met ochtendurine, wie weet...
Krijg nu een beetje stekend gevoel in het midden van mijn onderbuik. Voelt een beetje alsof ik een tampon vergeten ben eruut te halen haha. Klinkt een beetje raar. Herkent iemand dit?