Niet testen :(

Discussion in 'Zwanger worden' started by Liza28, Sep 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ik29

ik29 Actief lid

May 27, 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahhh dat is niet leuk dacht dat je een goeie kans maakte. hele dikke knuf

2. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Niet leuk maar wel al een beetje 'verwacht', vanavond lekker BBQ met vriendjes en dan heerlijk een wijntje erbij en genieten! Op naar ronde 5 :)

3. kers87

kers87 Bekend lid

Sep 4, 2012
    678
    0
    0
    Dat is erg jammer liza. Zo is het op naar de volgende ronde. Had gister dus ook een bruine stip in me broek. En vandaag verder niets. Vanmorgen negatieve test. Maar al met al nu al wel 7 dagen over tijd. Schiet mij maar lek. Ik probeer rustig af te wachten of het nu doorzet of niet. Spannend!

4. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @kers87 Pfff das helemaal irritant al 7 dagen overtijd.. Ik heb me voorgenomen in ieder geval niet meer voor mijn NOD te testen.. Heb mezelf die laatste week echt gek gemaakt.. En ik weet nu ook dat een beetje bruinverlies gewoon uit kan draaien op menstruatie.. Het enige goede eraan is dat mijn cyclus steeds regelmatiger wordt en dat ik mijn lichaam en kwaaltjes beter leer kennen..
    Ik hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt, niks zo irritant als die vage dingen toch? Dus of snel een ongi en door of alsnog een positieve test! Succes, x

5. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Om het geheel nog vreemder te maken heb ik er een uur geleden mijn tampon met enkel bruin bloed verwisseld.. Nu helemaal niks meer te bekennen.. Zelfs geen gloed met afvegen.. Wat is dit?! Normaal is dag 1 van mijn menstruatie stormachtig.. Morgenvroeg toch maar een test denk ik... :(

6. kers87

kers87 Bekend lid

Sep 4, 2012
    678
    0
    0
    Ow echt irritant. Helemaal met je eens. Of goed ongesteld of een positieve test haha dit is niets zo. En geduldig wachten zijn we allebei niet zo goed in geloof ik haha. Echt een gedoe. Ik voel ook helemaal geen krampen zoals anders. Af en toe beetje kramp gevoel maar echt niet zoals normaal. Nou hou me op de hoogte!

7. ik29

ik29 Actief lid

May 27, 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat vervelend die onzekerheid, ik ben dit weekend nietzo veel online hierop het forum want ben telkens in ziekenhuis bij me beste vriendin die is bevallen van een mooi zoontje. meid ik wens je heel veel succes voor mmorgen en als ik ff de tijd zie om het forum op te glippen doe ik het. dikke kus.

8. kers87

kers87 Bekend lid

Sep 4, 2012
    678
    0
    0
    Gefeliciteerd! Is het wel goed gegaan, of juist niet en ligt is daarom in het ziekenhuis?

9. ik29

ik29 Actief lid

May 27, 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja het is gelukkig goed gegaan maar ze moet er 3 dagen blijven door omstandigheden maar moeder en zoontje maken het goed super trots op me dinnetje.... en natuurlijk haar mooie zoontje. ik hoop voor jullie snel een mooie test allemaal. ik ga nu weer naar het ziekenhuis fijne avond allemaal.

10. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Wilde net aangeven dat deze ronde ook aan mij voorbij gaat maaruh spannend hoor duim duim voor 2 dikke strepen!!!!

11. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @djennes ik doe met je mee hoor, vanochtend 1 rode waterval
    Haha.. Dus topic titel blijft kloppend :( voor jou ook wel balen of niet? Ach samen door voor veel succes de volgende ronde!!

12. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ga mezelf zo maar eens verwennen met chocola! Vind wel dat ik dat verdiend heb na alle twijfels haha..

13. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ahh liza balen! Hier het zelfde trouwens naar dan gistermiddag..

14. ik29

ik29 Actief lid

May 27, 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahhh balen meiden dikke kus, met volle moed op na de volgende ronde xx

15. kers87

kers87 Bekend lid

Sep 4, 2012
    678
    0
    0
    Ahh balen dames. Ik wacht nog steed af. Nu 7 dagen overtijd, vrihdg avond een drup bruin bloed, daarna niets meer gezien. Hoelang duurde het bij jou Liza dat hij toch echt doorbrak? Test gister negatief. We zullen zien! Hoop er het beste van. Zeker omdat ik niets voel. Normaal voel ik het dagen van te voren aankomen. Geduld is een schone zaak..jammer dat dat.niet.mijn beste punt is...

16. mamaKoenSjoerd

Aug 6, 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi Kers87, hier nog 1 met gebrek aan geduld. zou daar een cursusje voor zijn?

17. kers87

kers87 Bekend lid

Sep 4, 2012
    678
    0
    0
    Dan meld ik me aan! Haha. Dinsdagochtend maar weer testen, als er nog geen menstruatie is! Heb jij al getest dan, mamaKoenSjoerd?

18. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @kers87 had 2 dagen lang slechts enkele druppels bruin, daarna meer bruin en vandaag ook pas rood erbij.. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! En liefst een positieve test uiteraard!

19. ik29

ik29 Actief lid

May 27, 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend kers87 gaan we nu verder voor jou duimen op wel 2 mooie streepjes

20. kers87

kers87 Bekend lid

Sep 4, 2012
    678
    0
    0
    Dank je wel! Ik heb alleen vrijdagavond 1 drup bruin gehad verder helemaal niets meer. Nog steeds niet ongesteld.. morgen ochtend maar weer test doen..dan ben.ik 9 dagen overtijd..voel nog steeds wel lichtekrampen lijkt wat op ongesteldheidkramp maar lang niet zo hevig. Buik rommelt de hele dag door en s avonds misselijk maar dat is misschien meer spanning.. verder geen klachten die op een zwangerschap wijzen.. ik haat wachten haha, hoop dat het beloond word! Wel fijn dat ik hier me verhaal kwijt kan!

Share This Page