hi Kers87, wat spannend. heb je net voor je NOD nooit buikpijn?. Ik wel altijd maar heb nu al 2 dagen geen buikpijn meer heel soms nog ff paar minuten maar toch net wat anders dan ongipijn apart. ik moet nog wachten tot donderdag dan hoor ik ongi te worden en me vriend zei ook niet eerder testen want dan ben je zo teleurgesteld en dat is waar dat ben ik dan ook als het zover is wacht ik denk ik toch wel weer langer want als het er op aan komt dan durf ik niet meer hihihi . vanacht wel kunnen slapen wel misselijk maar niet zo erg komt nu weer met vlagen over de hele dag. succes meid en laat hier ff weten wat de uitslag is kan je vanaaf niet testen en dan gewoon 3 uurtjes niet drinken hihihih spannend hoor.
Ja heb voor mijn nod ook altijd buikkramp, maar veel erger dan nu. Is nu wat zwurend. Voor jou ook spannend! Zou inderdaad niet daarvoor testen. Heb sowieso nog bijna niemand gehoord die voor nod al positief test. Ik test morgenochtend! Ben benieuwd, kan het pas om 17.00 laten weten denk ik. Heel misschien s ochtends al...ik hoop er het beste van, maar krijg er een beetje hard hoofd in...
heb nu ok weer zo ongipijn alleen dan minder en geen steken meer zeurende pijn en trekt naar me onderrug. denk echt elke keer als ik dat heb oeps naar de wc ongesteld word ik hihihi maar niks ook te vroeg maja dat kan
Spannend ladies! Ik blijf jullie volgen heb vandaag toch maar ovu testen besteld.. Fijner voor de duidelijkheid.. Ik duim voor positieve testen voor jullie! X
jah is wel handiger hoor, ik heb ze ook voor een paar maand gebruikt. ja is allemaal spannend maar moet nog ff inhouden hihihi
pfff heb rose-rood bloed ofzo aan me wc papier apart nog nooit rose-rood gehad maar zal vast niet goed zijn
het is wel slijm rose/rood is eigenlijks meer rose wat raar en nu is me ongipijn al weer weg normaal moet ik nu een asprintje nemen van de pijn pffff snap er niks van. ga zo ma lekker slapen zie wel wat het morgenvroeg word want als ik ongi word breekt het vanacht zoizov los spannend. slaap lekker meiden
bloed wel een beetje maar lang niet wat het moet zijn ben naar de HA geweest bloed prikken afwachten.
oke ik kreeg nu hele erg buikpijn ineens nu nog steeds bijna niet te houden en ging naar de wc, nou leek wel dat ik een jaar niet ongesteld ben geweest zo erg, ga zo op bed voel me echt niet goed. meiden ik kom voorlopig even niet op het forum zit er helemaal doorheen nu ben zo verdrietig. xx
@ik29 He meid, wat balen! Zit je al op je NOD dan? Of kortere cyclus deze keer? Ik hoop dat je je snel beter voelt en dan gewoon weer hier komt kletsen!.. @kers87 bij jou al meer bekend? Ik heb vanmiddag mijn ovulatietesten binnen gekregen.. Meteen eentje gedaan om te kijken hoe het werkt en om te zien hoe ze eruit zien als je een lage lh hebt (ben net van mijn ongi af). Was geen 2e streep te zien, dus kan straks mooi vergelijken.. Twijfel alleen nog even vanaf wanneer ik zal gaan testen, heb er genoeg, wat raden jullie aan?
@ Liza28: ik was 7 dagen voor mijn geplande eisprong begonnen. Deze maand kreeg ik op dag 5 een positieve ovutest, dus wel wat vroeger omdat mijn cyclus nog niet regelmatig is. Als je er toch genoeg hebt, zou ik rond 7 dagen voor je verwachte ei beginnen, ben je zeker op tijd en heb je genoeg vergelijkingen als er een positieve bij zit succes
Oww ik29 wat balen.. same here.. 9 dagen overtijd maar nu toch ongesteld.. niet heel veel bloed maar wel ontzettende buikpijn, dus wel een echte menstruatie.. echt enorm balen..maar ja moet niet opgeven nog maar eens proberen, opnaar ronde 4! Vind het wel erug fijn dat ik op dit forum me verhaal kwijt kan! Ga het om me heen ook niet allemaal aan de grote klok hangen, dus dit is echt fijn!
Doe ik! Balen dat jullie ook allebei ongi geworden zijn maar inderdaad op naar de volgende ronde wel fijn om hier te blijven kletsen, hopelijk komt @ik29 ook snel weer terug.. Mijn ongi zit erop.. Vanaf volgende week met de ovu testen aan de slag, ben erg benieuwd, laat dat ei maar komen
Hahahaha inderdaad ben al hard aan het broeden.. Gezien mijn langere cyclussen duurt het alleen nog wel even, kan niet snel genoeg gaan.. Pffff