Iemand al ervaring met Inna suncare?

Discussion in 'Zwangerschap' started by finallyzwanger, May 13, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. finallyzwanger

finallyzwanger Actief lid

Jan 4, 2016
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    De titel zegt het eigenlijk al....

Wie heeft er al ervaring met Inna suncare.
    is het wat te smeren?
    Is het vet? (ik wil graag vooral mn gezicht ermee insmeren)

Gebruik nu eucerin voor de allergische huid maar dat gaat zo rullen, overal schilfers zonnebrand. Ziet er niet uit als je per ongeluk aan je huid hebt gezeten...

En Vision? iemand daar ervaring mee?

2. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

Feb 24, 2011
    643
    41
    28
    Ik heb de inna sun care factor 50 voor het gezicht.
    Het is een redelijk vette creme die wel goed smeert.
    20 minuten voor je de zon in gaat aanbrengen.
    Je gezicht blijft wel even glimmen maar het voelt na een aantal uur nog steeds dat er een laagje op ligt. Ik ben er blij mee.
    Voor de dagen dat het minder warm of meer bewolkt is heb ik nivea q10 hoge bescherming factor 30. Die voelt meer aan als een gewone dagcreme.

3. finallyzwanger

finallyzwanger Actief lid

Jan 4, 2016
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke thanks voor het delen van je ervaringen :)

4. Yale

Yale Actief lid

Oct 26, 2011
    292
    2
    18
    Vision als kindje altijd gebruikt. Erg fijn!! Tis echt niet goed als het op de huid blijft liggen! Van collistar heb je nu ook erg fijne producten voor de gevoelige huid. O.a. Geen parfum, siliconen en parabenen.

5. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

Nov 7, 2013
    819
    437
    63
    Ik heb deze zonnebrand en ben super tevreden! Werkt goed, (was me schouders vorige week vergeten en die waren rood, de rest lekker bruin). Vind hem niet vet en smeert makkelijk uit. Heb inmiddels ook de spray en aftersun gehaald en nog steeds tevreden. Ook de prijs vind ik verhoudingsgewijs prima.
    Bij mij speelt mee dat voor de meeste zonnebrand mijn partner allergisch is, en ik toch voor het hele gezin dezelfde wil. En voor deze is hij niet allergisch dus dat is bij mij al een pluspunt. Bijvoorbeeld nivea, visiol en al die andere bekendere merken kunnen we niet gebruiken.

6. Tassie11

Tassie11 Actief lid

Jan 18, 2016
    271
    91
    28
    Ik vind hem echt niet fijn. Hij is super vet en vind hem niet lekker uitsmeren. Ook bleef mijn gezicht de hele tijd glimmen terwijl ik er niet super veel van gebruikte. En het voelt echt alsof er iets op je gezicht zit.
    Ik ben niet zo weg van deze zonnebrand

7. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik vind vision ook heel fijn maar die smaakt wel heel vies als je hem per ongeluk in je mond krijgt. Maar werkt echt de hele dag

8. Me82

Me82 Actief lid

Nov 28, 2015
    144
    0
    16
    Ik heb hem ook geprobeerd, wel eerst mijn dagcrème eronder.
    Is goed bevallen, heb lekker kunnen zonnen en een licht tintje gekregen, ik ben erg kbleek van mezelf en verbrand snel.
    Ook heb ik veel allergieën, maar dit is echt een aanrader!

Share This Page