Heey allemaal, Ik heb ongeveer een cyclus van 33 tot 37 dagen. Nu was vanaf 5 april mijn nieuwe cyclus begonnen en had in totaal 10dagen bloedverlies. Nou had ik vanaf dag 17 tot 21 beetje bloedverlies met eiwit achtige slijm. (Dit waren dus wss mijn vruchtbare dagen) heb niet getest maar vanwege het slijm dacht ik dit. Nu had afgelopen zondag mijn ongesteldheid moeten beginnen had ik uitgerekend. Dat was dan dag 34 geweest zijn. Nu heb ik vanaf dag 30 tot en met 33 steeds maar paar druppels lichtroze en bruin bloedverlies op de tampon(zeker te weinig om ongesteld te zijn) normaal begint als ik klein beetje bloedverlies heb daar de bloeding erger doorzetten. Maar nu heb ik totaal geen bloedverlies meer. Snap er echt niks meer van want heb wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Last van me buik/baarmoeder en rug. En iets meer gevoeliger zijn me borsten maar niet zo heel erg. Heb vandaag (rond half 6) een test gedaan maar die was negatief. Wat kan ik nu beste doen en hebben meer mensen hier last van? Hoor graag jullie van jullie. Xxx jes danielle
Even afwachten en over een paar dagen opnieuw testen, ik heb het ook wel eens gehad, kan alle kanten op
Mja ik denk dat ik dat moet doen ja afwachten even.. als ik zondag nog niet ongesteld ben toch maar weer een test doen denk. Hoop zo dat het eindelijk raak zal zijn. Maar is nog even afwachten. Maar nog vraagje hé alsje het eiwitachtige slijm verliest dan betekent het toch dat je je eisprong hebt? Xxx danielle
Ja vaak wel, maar ieder lijf werkt anders en geeft andere signalen. Ik hoor van veel vrouwen die met ovulatietesten bezig zijn geweest dat hun eisprong op een ander moment was dan wat ze dachten
Okee mja ik heb geen ovulatietest gedaan. Heb alleen beetje van dat slijm uitgegaan.. Omdat ik dat veel gelezen had. Ben pas sinds dsn vandaag lid van deze site maar had al veel dingen gelezen. Maar weet wel bijna zeker dat het rond die tijd was mijn eisprong. Maar wachten nog even paar daagjes. Hoop voor jou Dat je kleine blijft zitten trouwens Xxx danielle
Dank je! Hoop dat er bij jou ook een baby is😊 Ik had deze ronde ook 2 dagen wat oud bloed, donderdag echo dus dan kan ik bevestigen of er echt een baby zit, maar mn test zei zwanger!
Mja ik heb nu ook paar dagen bruin en beetje roze achtig bloed gehad dus hoop het ook.. normaal als ik dit heb zet ongesteldheid door.. Maar nog nooit gehad dat het stopte dat ik geen bloedverlies had. En spannend dat je donderdag echo hebt hoelang zou je zwanger zijn dan?
Ik vermoed een week of 8.4, volgens mijn berekening via Internet zit ik nu op 8 weken en 3 dagen. Super spannend de echo
Ik hoop het wel ja, voel me wel flink zwanger dus heb er op zich wel vertrouwen in, maar toch, ff zekerheid is wel erg fijn
Ik had alleen het gevoel dat ik ongesteld moest worden, en dus paar dagen te vroeg beetje bloedverlies dat weer ophield.
Mja ik heb nu ook nog steeds gevoel dat ik ongesteld moet worden.. Maar heb echt totaal geen druppel bloedverlies meer.. heb ook wat gevoeligere tepels nu.. Maar dat heb ik ook wel eens voor ik ongesteld moet worden.. Dus weet het ook echt niet meer.. wachten tot zondag maar denk ik en dan maar een test doen als er nog niks aan aantocht is..
Jaaa lief dat je het vraagt! Echo was goed, mooi kloppend ❤! Hoe is het met jou? Geen bloed meer gezien?
Ohhh gelukkig.. helemaal blij voor jou.. En tot op de dag van vandaag nog steeds geen druppel bloedverlies gezien. Mijn borsten beginnen ook iets meer gevoeliger te zijn. Gisterochtend weer een test gedaan maar nog steeds negatief.. Dus denk dat ik gewoon moet wachten.. En dat er deze maand geen baby komt.. afwachten is zo irritat als je het zo graag wilt hihi. Xs
Oow dat is vreselijk irritant zeg! Dat wachten, hopelijk is er snel duidelijkheid, ook al is het een menstruatie, dan kan je weer verder
Ja is heel irritant.. als er komende vrijdag nog niks duidelijk is misschien maar even naar de dokter.. even bloed laten prikken.. misschien gewoon een lage hcg gehalte.. heb nu ook wel het idee dat mijn tepels en tepelhof donkerder worden.. Maar kan het me ook inbeelden.. Maar lijken iets meer oranje/bruin te worden..
Kan je wel helpen, ik heb vorige ronde ook bloed laten prikken toen het vaag was of mijn miskraam al was geweest of nog niet. Gaf super veel duidelijkheid toen!