vraagje

Discussion in 'Zwanger worden' started by cristel1986, Aug 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo...

ik heb een vraagje... zoals jullie zien aan mn banner ben ik net bevallen van mn dochtertje... ze is nu dus 3 1/2 week... nu is mijn vraag.. ben ik nu eigenlijk vruchtbaar??? of juist niet??? ik vraag dit omdat wij er gisteren niet bij hebben nagedacht om iets te gebruiken als je snapt wat ik bedoel... hopelijk krijg ik snel een reactie..

gr cristel

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik heb geen idee of je nu al weer vruchtbaar bent. Maar ik zou voor de zekerheid maar wel wat (gaan) gebruiken.
    Geeft je borstvoeding ? Als je dat niet geeft en het zit je echt niet lekker zou je mischien de morning after pil kunnen halen ? Al lijkt het me wel heeeel snel dat je nu alweer vruchtbaar zou zijn.

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja het lijkt me ook snel om weer vruchtbaar te zijn maar ik denk ik vraag het toch even... en ja dat was de bedoeling ook om wat te gaan gebruiken maar ja het schoot er effe bij in(letterlijk)

en ja geef bv

4. joyce van geest

joyce van geest Actief lid

Aug 14, 2006
    161
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    nuland
    Je moet goed oppassen want je bent zeker de eerste maanden erg vruchtbaar.
    Zeker als je normaal ook al zeer vruchtbaar bent is het nu nog erger.
    Is mij verteld na de bevalling.
    De verloskundige begon er gelijk de zesde dag na de bevalling over dat we zeer voorzichtig moesten zijn.
    Ik hoop dat het dan niet zo is voor jullie of je moet het graag willen.
    Groetjes joyce

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou ja we willen wel een 2e binnen 18 maanden maar zo snel hoeft nu ook weer niet.. maar dat wist ik idd niet dat ik ergh vruchtbaar ben na de bevalling.. wel dit meisje is in 1 keer gelukt dus ben zeer vruchtbaar denk ik

6. lovely72

lovely72 Actief lid

Jul 13, 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    Ja, dat je erg vruchtbaar bent de eerste maanden na je bevalling heb ik ook gehoord van de verloskundige. Wij hebben toen ik van mijn zoon was bevallen ook de eerste periode met een condoom gesekst :oops:

Hadden we dat achteraf maar niet gedaan want ik wacht nu al zo lang op een 2e kindje.... tja als je alles van tevoren eens wist hé...

Nou meid gefeliciteerd met jullie dochtertje maar ik hoop voor jullie dat we jullie binnenkort nog niet hoeven te feliciteren met een zwangerschap ;) (of toch wel :(: )

xxx lovely

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou ja cailynn is makkelijk dus maakt me niet uit.. maar denk niet dat het gezond is voor mijn lichaam en denk dat het wel erg kwetsbaar is...
    ik wacht liever een paar maandjes...
    ik wil ook weer niet jaren gaan wachten.... maar een paar maandjes zou wel fijn zijn....

8. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Je bent zeer zeker vruchtbaar...daar sluit ik me bij aan...

Of het gezond is voor je lichaam..ze zeggen negen maanden op en negen maanden af...

Gefeliciflappert met cailynn!

Geniet er maar lekker van!

9. jeanney3

jeanney3 Niet meer actief

Hoi,

Ik heb zelfs 2 dochters. Ben hard aan het klussen voor 3e kindje. En bij mij twee andere kinderen is mij direct na de bevalling verteld om ervoor te zorgen voor anticonceptie als ik niet weer zwanger wil worden. Want dan ben je namelijk vruchtbaar. Ook al gaf ik borstvoeding, want dat is niet te vertrouwen. En bovendien ik werd gewoon ongesteld na 6 weken ook al gaf ik borstvoeding. Dus wees voorzichtig meid en geniet van je prachtige meisje. (Want als je weer snel zwanger raakt, kan je niet zoveel van haar genieten, als je ook heel last krijg van kwaaltjes in de eerste 4 mnd, wat bij mij wel het geval was).Dat geld niet voor iedereen maar wie weet!

Groetjes en veel plezier met haar

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    thx.... nou dat is dus duidelijk ik ben dus wel vrucht baar na de bevalling... want zowat iedereen zegt het... en ja ik had dus ook 3 maanden lang dat ik stront ziek was...

maarja.. anticonceptie kan ik niet nemen vanwege mn baarmoeder... heb een operatie gehad anderhalf jaar terug... had een tumor.. en mag nu geen anti conceptie meer nemen.. door 1 of andere reden....

11. jeanney3

jeanney3 Niet meer actief

Ojee dat is minder leuk voor je, maar oke zoals je heb gelezen. Wees in ieder geval voorzichtig en doe je best maar. Das enige wat ik kan zeggen. Geniet maar van je mooie kindje......

12. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik dacht altijd dat je niet zwanger kon worden zolang je borstvoeding gaf??? Dit blijkt dan toch niet zo te zijn?

Share This Page