genante vraag...

Discussion in 'Zwanger worden' started by dafne, Jan 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dafne

dafne Actief lid

Dec 25, 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

ik zit met een genante vraag.
    Ik zit op dag 20 in mijn cyclus en heb vandaag vreemd slijmverlies: het is dik, wit, beetje zalfachtig en kwam er precies als " propjes" uit. Het heeft geen vreemde geur of zo. Er komt wel veel , ik heb constant het gevoel dat mijn slip nat blijft.
    Zou dit kunnen wijzen op een ontsteking of dergelijke? Ik heb nergens pijn van en ben 4 weken geleden nog op controle geweest en er is toen een uitstrijkje genomen en daar kreeg ik bericht van dat dat heel goed was.

Sorry als ik misschien veel " nutteloze" en " plastische" berichtjes post maar ik ben deze " zwangerschap-to-be" precies onzekerder dan bij de eerste...

2. suuuus

suuuus Actief lid

Dec 21, 2010
    244
    2
    18
    Hoi Dafne,
    Vervelende kwaal waar je last van hebt. Ik herken je klachten niet, ik heb wel ooit geleerd dat als er meer "brokjes achtig" slijm uitkomt dat het dan een schimmelinfectie kan zijn....
    hopelijk kom je er snel vanaf!

3. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    durf voor 90 % zeker te zeggen dat je een schimmel infectie hebt. Heel normaal als je met de pil stopt. Ff een kuurtje halen dan snel weer over.

4. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik heb het ook verschillende rondes gehad en toen kreeg ik ook te horen dat het een schimmeltje kon zijn.
    Dus ik naar de HA en het was niets..
    Dokter zei dat het vaker voorkomt als je gestopt bent met de pil en dat het vaker na je eisprong kan komen...het zegt ook niets over een eventuele zwangerschap.

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

Jan 13, 2011
    2,308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Bij mij veranderd de afscheiding ook continu sinds ik gestopt ben met de pil, schijnt heel normaal te zijn.
    Afgelopen week kreeg ik echter " brokjes" en vond dat vreemd ha gegaan en idd schimmelinfectie.

Als je het niet vertrouwd gewoon ha gaan die ziet het vaak meteen.

Share This Page