Nou ik vind best dat mensen geinteresseerd mogen zijn hoor Lily, maar tussen geinteresseerd en lompe opmerkingen zit een heel verschil, Wij zijn bijna 2 jaar getrouwd, ik was laatst 3kg zwaarder (gewoon lekker lang leven de lol gedaan) met een gewicht van normaal 60kg..., hebben er wel 15 mensen aan me gevraagd of ik zwanger was..., nou sorry hoor, ik vind dat zo'n misplaatste opmerking, zeker als je een jaar bezig bent, maar ben inmiddels een ster in het weg lachen van dit soort opmerkingen.., en zeg ik nee joh, ben zwanger van een dikke DROL die dwars zit!!! Maar waar bemoeien mensen zich mee, als ik zwanger ben horen ze dat toch vanzelf wel..., dat is toch geen vraag die je OOIT aan iemand gaat vragen zonder dat je het zeker weet?????? En als het eenmaal zo ver is vind ik een beetje belangstelling wél leuk natuurlijk, en maakt het me niet uit als ze zeggen jemig heb je een voetbal ingeslikt, da's alleen maar leuk, (hoop er ooit zo uit te zien nl), maar tot die tijd zit ik niet te wachten op EEHHH, BEN JIJ MISSCHIEN ZWANGER??? Nou ja iedereen ervaart het anders denk ik, maar vernederende opmerkingen ben ik wel klaar mee, en laat ik duidelijk aan mijn mede mensen merken ook, hahah!! XXX
haha die dikke drol ga ik onthouden!!!!!!!!!!!!!!!! Nee dat is idd geen vraag die je hoort te stellen..! Ben ik het helemaal mee eens. Ik Heb zelf ook een vriendin gehad die vond dat ik er veelste veel mee bezig was, want zei kende iemand die al 3 jaar bezig waren en het waarschijnlijk niet bij zou lukken. Waar maakte ik me nu dan al druk om(10 mnd). Maar ik zei tegen haar, daar kom je wel achter als het bij jouw niet lukt...! En idd, ze is zelf op onze meiden avond iets eerder weg gegaan omdat ze niet tegen onze zwangerschapsverhalen kon(ik en een andere vriendin waren inmiddels zwanger). Ze heeft inmiddels zelf nu ook een kindje(waar ik enorm blij mee ben) en heb haar later nog geconfronteerd met haar reactie en haar eigen ervaringen later. Nu kijkt ze er ook anders tegen aan. Het was gewoon onwetenheid!! Hiermee bedoel ik te zeggen dat de meeste er echt geen slechte bedoelingen bij hebben. Maar ik begrijp wel heel goed dat sommige ervan balen hoor...heb ik zelf ook gehad! Hopelijk zijn we snel allemaal zwanger...en mogen we de opmerkingen voor lief nemen!!!!!!!!!!