Hoi hoi, Ik heb van het weekend een canvasdoek besteld bij herinneringen op linnen. Vandaag kreeg ik hem binnen. Helemaal enthousiast maak ik het pakket open en meteen zag ik dat de foto veel donkerder is dan ik me had voorgesteld. Ik baal er echt van. Ik heb er 85 euro voor betaald en had echt op iets heel anders gehoopt. Maar ja, bij wie ligt nu de fout? Als ik de foto op mijn laptop bekijk is hij niet zo donker. Dus ik zou denken dat de 'fout' bij hun ligt. Wat vinden jullie?
Foto's zien er op beeldscherm vaker veel lichter uit dan in print of drukwerk. Ik denk niet dat de 'fout' bij hun ligt want jij levert de foto aan. Je kunt natuurlijk het beste contact met ze opnemen hoe ze met zo'n klacht omgaan. Dit staat er in hun algemene voorwaarden: Artikel 6: Aanlevering te verwerken foto/digitale informatie 6.4 Herinneringenoplinnen verklaart naar beste kunnen het materiaal te gebruiken voor haar productie, zonder enige garantieverplichting. Koper aanvaardt dat door de productiemethode van Herinneringenoplinnen de eigenschappen van het te verveelvoudigen materiaal kunnen wijzigen, zoals kleur, contrast, helderheid, scherpte en grafische weergave.
Ik zou ook even mailen of bellen en uitleggen wat het probleem is. Het is veel geld, zou het zeker proberen. Laat je het weten?
Ik heb er ook vaker besteld en altijd goed gegaan gelukkig! Ik zou ook even mailen/bellen of er miss iets aan te doen is. Kan het niet aan je eigen laptop liggen dat het daar gewoon lichter op lijkt?
Een foto ziet er op een computerbeeldscherm altijd anders uit. Net als dat elke TV ander beeld geeft. Ik bestel mijn doeken altijd bij Herinneringen op Linnen en ik ben altijd erg tevreden.Klantenservice is erg vriendelijk.
Ik vrees dat het aan jouw scherm ligt. Je kunt het natuurlijk altijd controleren door de foto even op 10x15 af te drukken. Als deze ook zo donker wordt...dan ligt het aan je scherm. Wel erg jammer!
Ehh, nee nog nooit gedaan. Zou niet eens weten hoe het moet... (voel me nu heel dom). Zal vanavond aan mijn man vragen of ie dat eens wil doen.....
ik sluit me aan bij de meeste anderen: Je scherm.. hier merkte we het verschil vaak al met gewone foto's met m'n moeders pc en die van ons. Bij m'n moeder waren de foto's altijd een stuk donkerder dan bij ons...
Ik zal een mail naar hun sturen. Hier ook een keer gehad dat een foto toch vrij onscherp op de canvas doek was. Heb hun een mail gestuurd en mocht een andere foto naar hun sturen en kreeg gratis een andere toe gestuurd en die wazige op canvas mocht ik houden want hun zouden er toch ook niks aan hebben. Kortom even mailen. Want met klachten gaan ze echt goed om vind ik persoonlijk.
BELLEN/MAILEN!!!! Ik heb dit ook 2 keer gehad bij Herinnering op Linnen. Gemaild en ze deden er helemaal niet moeilijk over. Ik heb 2x een nieuw doek gehad en mocht het "verkeerde"doek gewoon houden. Echt zonder problemen. Moets wel aangeven waarom ik niet tevreden was, maar binnen een week had ik een prachtig nieuw doek in huis. Heb het zelfs ook gehad met een te donkere foto. Toen bleek dat het aan de foto las, mocht ik kosteloos een andere foto af laten drukken. Prima service, zou me er niet te druk om maken en gewoon contact opnemen !!!!
Zoals Sjaam zegt, gewoon even bellen! Ze hebben echt een goede service daar, dus dit moet goed opgelost kunnen worden.
Ik heb jullie raad opgevolgd en gemaild. Ik mag een nieuw doek laten maken. Geheel gratis! Ik vind het echt een superservice. En jullie allemaal bedankt, want zonder jullie tips had ik geen klacht ingediend, omdat het mijn eigen schuld waarschijnlijk is dat ie niet goed is.
Ja superservice hebben ze daar. Wij hadden het pasgeleden ook. Een doek besteld (middels een cadeaubon) en we vonden hem toch niet helemaal mooi geworden. Iets met witte randen. Mijn vriend heeft ze gemaild en zonder problemen ook een nieuwe.