Hallo, Ik wil mijn kleine meid zindelijk maken, maar ze wil niet op de pot en op de wc durft ze niet. Weten jullie waar je zo,n wc verkleiner kunt kopen. Ga ik het daarmee proberen. Ze is gewoon bang. Tips zijn welkom.
Zoek eens via google naar een WC-verkleiner. Je hebt tegenwoordig hele leuke met Woezel en Pip of andere figuurtjes. Je kan ze anders ook sowieso bij de Prenatal halen. Liefs, Duveldraakje
hema miss. of idd prenatal. werkt echt perfect hoor. ons meisie paste niet op wc met dr kleine kont en is natuurlijk ook neit prettig als je helemaal verkramt i nde handen van mama hangt en dan ook nog eens moet plassen ed. en potje deed dr zeer door de dunne kontje (weinig spek zeg maar) dus dit was echt een uitkomst.
Oh fijn om te weten, ik ben regelmatig in nederland woon bij de grens. Dank jullie wel voor jullie tips. Ik ga bij de hema kijken en ook bij prenatal.
Ik heb er vanochtend even naar staan te kijken, maar ik denk dat je toch beter kan kiezen voor een wc-verkleiner van bijvoorbeeld Prenatal. Die bij 't kruitvat zien er heel klein uit en je kan ze niet vast zetten op de wc-bril, zoals je bij andere wel kan. Wat wel fijn aan die van t kruitvat is, is dat de rand zacht is, maar ik denk dat als je kind hieraan went dadelijk weer moeite heeft met de harde rand an de echte wc. Liefs, Duveldraakje
hier bij de babywinkel hebben ze een wcverkleiner die je niet op de bril vastlegt maar eronder. Zo zit ie altijd goed vast en kan niet verschuiven
Ik heb ze beide. Zowel die zachte als die je onder de zitting kunt plaatsen. Allebei net zo goed. Vandaag inderdaad bij het kruidvat eentje gehaald. ( ik had eentje te leen)
Hoi, hier wil ons mannetje beslist niet op de pot. Ik zag vanmiddag de wc verkleiners bij het kruidvat liggen en dacht, ik neem er 1 mee, probeer het gewoon. Tot mijn grote verbazing vond hij het helemaal geweldig. Hij wilde er niet meer af, maar......... er kwam geen plasje. Ik had wel zoiets van, het begin is er, dit wil hij dus wel. Misschien juist omdat het lekker zacht aanvoelt, we wachten het rustig af Morgen gaan we het weer proberen, ik ben heel benieuwd. Liefs, mussie
Ik heb er een eentje gekocht. Maar mijn dochtertje wil er wel op zitten, maar ze doet ook niets. En zegt pas als ze geplast heeft dat ze het heeft gedaan. Ik probeer dadelijk haar te laten rond lopen zonder luier. Kijken of dit lukt. Ze moet nu wel zindelijk worden voor dat ze naar school gaat.
sweetcandie; hoe oud is je dochtertje? Ik moet ook nog een wc verkleiner halen want Louise wil graag op de wc maar als ik haar niet goed vasthoudt, zakt ze zo met haar billen in de pot hihi
kruidvat 3 of 4 euro!! heb er 1 gekocht deze week valentijn heeft er zelf 1 uitgezocht met auto's enz.. hij vind het helemaal geweldig op de grote mensen wc ! zo leuk dat ik zijn fisher price pot helemaal wel in de kast kan laten staan nu! iemand interesse in de pot???
helaas Annekulpe, hier eerst ook een potje gekocht ( zat ook gelijk een wcbril-verkleiner bij ) en nu hij in de gaten heeft hoe leuk zo'n verkleiner is wil ie ook alleen nog maar op de grote mensen wc Dat potje had ik net zo goed niet kunnen kopen en gewoon gelijk alleen een wcbril-verkleiner kunnen kopen. Trouwens Erik weigert om met zijn blote billen erop te zitten. dan vind ie het opeens eng. Iemand idee om hem niet meer bang te laten zijn?
dat is inderdaad jammer ja.. misschien kan je proberen om de bril verkleiner op de grond te leggen en je kindje er op die manier aan te laten wennen om er met zn blote billetjes erop te laten zitten..
Die verkleinertjes die je bij het kruidvat kunt kopen, hebben een heerlijke zachte vulling erin zitten. Echt een brilletje voor prinsjes en prinsesjes Misschien dat hij dat niet eng vindt.
Vandaag ook wc verkleiners gekocht bij de prenatal, die je onder de bril kunt vastzetten, Louise is er al een paar keer op geweest en dat gaat erg goed maar nog geen plasje/poepje