Vis vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaenMini, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    He meiden,

Ik heb een vraag, ik heb maandag avond vis friet gehaald bij de visboer, het is daar gefrituurd, en we hebben de helft opgegeten en de rest ligt afgekoeld in aluminium folie vergeten te zijn.. Ik zag het net, en mijn dochter vind het heerlijk, ik bak ze dan even in de olie op. Maar omdat ze zo lang al in de koelkast liggen 'durf' ik het niet, weet ook niet wat de regels zijn voor vis friet in de koelkast. Ik denk zelf dat t niet meer kan omdat t al gemaakt is en we het anders dinsdag hadden moeten eten, maar vraag het toch even!

Bedankt.

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik zou het niet doen.. maar ik ben een enorm mietje daarin

3. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Aan mij heb je ook niets ik warm het dezelfde dag nog niet eens op hahaha Manlief echter zou eten van de mac nog in de magnetron gooien... Das echt een vuilnisbakkenras.

Hoe goed is haar imuumsysteem? :D

4. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Maandag-donderdag vind ik te lang om iets wat al aangebroken is, te bewaren. Woensdag had ik zoiets nog wel aangedurfd maar ik zou 't nu weggooien.

5. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Haha thanx meiden! D'r immuun systeem is vrij goed, wil alleen niet dat ze ziek door mij word 😜

Dus ik doe het niet 😜 we halen wel een patatje! Lekker vers en ook slecht. Want ben te ziek om te koken.

6. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik zou het ook weg gooien.. op de 3e dag na openen/bereiden gooi ik het altijd weg.

7. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ik zou het ook niet meer eten hoor!
    Bleh, dalijk word ze ziek.

Deel Deze Pagina