Niet tevreden over schoenen

Discussie in 'De lounge' gestart door happyglow, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Ik denk niet dat het een fabricagefout is. Ik heb dat zelf een keer gehad met leren gympen, maar toen zat er ineens een soort winkelhaak in, je kon zien dat het leer daar veel te dun was.
    Maar dit is wel echt door schuren, gezien de randjes van het gat. Dan kun je discussiëren of schoenen van kinderen daar wel of niet tegen moeten kunnen, maar dat is wel heel lastig.

Als ik je begrijp ging ze met nette schoentjes naar school en kwam ze zo uit school? Dan denk ik iets met de fietsjes, bv achterop zitten als iemand anders fietst maar dan iets te lange benen hebben waardoor de neus over de grond schuurt? En als dit een uurtje gebeurt, dan zijn ze echt er wel heer erg aan toe hoor! Zeker in combi met misschien niet al te dik suede ( suede is zo wie zo kwtsbaarder dan leer!). Ik denk dat je weinig kans maakt...

2. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ja haar neuzen waren zichtbaar beschadigd zoals met elke schoenen eigenlijk maar verder waren ze nog heel net toen ze naar school ging en het was een donderdag dus van 08:30 tot 15:15 was ze op school.

Ze hebben inderdaad fietsjes op het schoolplein zal dat het zijn dan...? Maar dan nog vind ik het raar dat deze schoenen direct open gaan en ze dit voorheen nooit heeft gehad terwijl die fietsjes er altijd zijn... Waarom koop ik dan zulke dure schoenen?! 2 weken vind ik heel heftig...

Ik hoop er gewoon maar het beste op morgen...

3. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik blijf het bizar vinden.

Mijn zoontje loopt al maanden op halfhoge booties van 22 euro van de Bristol. Alles mee gedaan (remmen loopfiets en schommel, door de modder rauschen) en zien er nog prima uit.

Dit is wel een heel slechte kwaliteit, zeker voor dat geld en ik zou erop staan dat ik geld terug kreeg, want dit is gewoon een ondeugdelijk product.

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Bizar, zoiets heb ik nog nooit gezien eigenlijk bij kinderschoenen. :$

Juridisch gezien geef ik je ook weinig kans want jij zult moeten kunnen aantonen dat je dochter de schoenen 'normaal' gebruikt heeft en niet (opzettelijk) heeft lopen schuren o.i.d. Misschien dat de winkel uit coulance nog iets voor je zal doen?

Ik zou ook nog even goed doorvragen bij je dochter, of ze misschien toch niet alles verteld heeft. ;)

5. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Ja zal eens doorvragen dan...

Maar in het verleden met het leren fietsen remde ze ook met de neuzen van haar schoenen en toen zagen ze er zelfs na 3 maanden nog niet zo gehavend uit als deze...

6. tuc

tuc Niet meer actief

Ook al heeft ze op die dag 2 keer buitengespeeld en geschuurd met dr schoenen dan zouden ze er nog niet meteen zo uit moeten zien vind ik.

7. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ik haal vaak schoenen bij van haren,en heb dit nog nooit gehad
    was het van suede? want dat heb ik ooit weleens gehad.
    nu alleen nog schoenen van glad leer,en liefst met zo,n stootrand idd.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dit is echt niet van vallen. NOOIT!
    Of remmen op de schommel, over de grond geschuurd.
    MAar nee, hier zou ik als winkel zijnde ook geen garantie op geven.
    Deze zijn gewoon compleet gesloopt.

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Het mysterie van de 'gesloopte kinderschoenen'.....:D

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Maar als je dit zelf ziet ts, geloof jij dan zelf wel dat dit van 'gewoon vallen' komt?

11. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Ik zou mij echt schamen om met deze schoenen terug te gaan... dit is niet zomaar gekomen dat is onmogelijk.
    Denk dat ze je raar aan staan te kijken als je met deze schoenen in de winkel staat.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.228
    36.003
    113
    Ja, ik zou ook echt niet meer durven teruggaan moet ik eerlijk zeggen. Mijn dochtertje doet alles met haar schoentjes en nu aan het einde van de winter zie je wat geschaafde plekken. Dit lijkt echt wel expres gesloopt te zijn.

13. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    ben benieuwd wat de winkel zegt, zou me zelf echt schamen om er mee terug te gaan.

TS wil niet inzien dat dochtertje de schoenen gewoon gesloopt heeft, het kan bijna niet anders.

heb je vanmorgen de juf nog gevraagd of die iets gezien heeft,

14. tuc

tuc Niet meer actief

Nou het is mijn kind niet en ik kan ook niet geloven dat een kind van 5 dit zo sloopt..mij lijken het gewoon heeeeele slechte schoenen.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ook al zijn het hele slechte schoenen...dit is niet van 1x vallen...
    Of ze is van een fiets geslingerd en een paar meter geschoven..maar dan was dr broek ofzo ook wel stuk geweest

16. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Voor je je botte en ongezouten mening geeft lees het topic eerst goed. Ik zeg dat ik niet weet wat ze ermee gedaan heeft en het best zou kunnen dat ze deze schoenen gesloopt heeft alleen ik de logica er niet van in zie.

Ze schiet er niets mee op om ze te slopen dat weet ze zelf ook ze zal op deze schoenen moeten blijven lopen tot ze die andere past dat was de afspraak en zodra ze die andere past dan kan ze die aan doen. Dus als ze deze schoenen expres sloopt dan zal ze met kapotte schoenen lopen en ik heb een heus meisje meisje op de wereld gezet die het vreselijk vind om er zo bij te lopen dus nee als je het mij vraagt lijkt het niet dat ze dat gedaan heeft maar ik ben niet 24 uur per dag bij haar dus zou het niet weten.

17. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Ik ben inderdaad terug geweest en ze zeiden hetzelfde als de 1e keer. Deze mevrouw ging nog een stapje verder door precies te zeggen wat mijn dochter er wel niet mee gedaan heeft en toen ik haar haar vroeg of ze erbij was nam ze pas een stapje terug. Ik begon heel vriendelijk namelijk maar je gaat mij niet vertellen wat mijn dochter ermee doet als ik het niet eens weet.

We waren het uiteindelijk eens geworden dat een kind van 4 soms rare dingen uithaalt en dat er iets gebeurd moet zijn waardoor ze kapot zijn gegaan. Alleen haar mening is dat dit met ALLE schoenen gebeurd ook goedkopere en dat het geen zin heeft om dure schoenen te kopen. en mijn reactie was dat ik dan in het vervolg wel bij de van Haren mijn schoenen ga kopen want als het toch niet uitmaakt scheelt dat me mooi 60 euro per schoen.

Ze wilde ze wel opsturen om te kijken of ze uit coulance nog iets gingen doen maar ik moest er maar rekening mee houden dat er niets aan gedaan werd. Was echt furieus. Niet om het feit dat ze ze niet terug wilde nemen hoor, nee daar had ik wel op gerekend maar ik dacht niet geschoten is altijd mis maar gewoon om het feit dat deze vrouw mij even in geuren en kleuren uit ging leggen wat mijn dochter ermee gedaan heeft.

ben nog even stoom aan het uitblazen hoor... pfff

Ohja en als ze er WEL wat aan gingen doen dan was dat ter waarde van € 1,- want dit was het "2e paar" omdat haar andere paar 5 euro duurder was. En op de vraag of ik ze dan nog steeds op wilde sturen heb ik gewoon ja gezegd.

zo dat ben ik ook weer ff kwijt :p

Ze moest vanmorgen op haar kaplaarzen naar school toe en dit vond ze vreselijk maarja de andere waren te klein of te groot dus ik maakte de opmerking "had je je schoenen maar niet kapot moeten maken dan had je ze nog aan gekunt" en toen begon ze te huilen en riep ze dat ze dat echt niet expres heeft gedaan en dat ze heel hard gevallen was. Nou noem mij blind maar volgens mij heeft ze dit dus echt niet opzettelijk gedaan nee. Anders reageert ze echt niet zo emotioneel.

oh en de juf heb ik inderdaad gevraagd wat ze op het schoolplein zoal doet en ze zegt dat ze altijd op het klimrek zit omdat het helemaal hip is om met losse handen op de kop te hangen. Heb ook gevraagd of ze wel eens op de fietsen gaat maar de juf zegt dat ze daar weinig interesse in toont, alleen als vriendinnetjes erop gaan dan doet ze even mee maar ze rent al snel weer terug naar de rekken.

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.228
    36.003
    113
    Pff, of ze het nu wel of niet heeft gedaan. Eerlijk, op zo'n nare opmerking van je eigen moeder reageert toch elk kind emotioneel.

Ik vind het verder niet zo heel raar, als ik die schoenen zie is dat ook precies mijn gedachte, wat heeft ze er in hemelsnaam mee uitgevoerd?

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wat zou je dochter volgens die dame van de winkel er dan precies mee gedaan hebben? Wat was haar verklaring? :(

20. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Ja sorry :) Ik was nogal gepikeerd en het was duidelijk niet mijn ochtend dus het floepte eruit. We hebben daarna uiteraard wel geknuffeld en ik vond haar er heel mooi uitzien met haar jip en janneke laarzen ;)

Deel Deze Pagina