Ik wil me er niet te veel in mengen, maar ik wil wel even ingaan op de opmerking dat dit met alle schoenen gebeurd; Waar je voor betaald (ga ik nu van uit, ik heb de schoenen niet in m'n handen gehad) zijn goede en stevige schoenen, wsch van leer. Ook leer kan kapot, en dat gaat bij de ene schoen makkelijker dan de andere. Schoenen bij van Haren zijn lang niet zo goed voor de (kinder)voetjes. Schoenen van "het bekende kinderschoenenmerk uit NL" worden bijv gewoon in Europa gefabriceerd, dus daar betaal je dan óók voor. Zelf sta ik ook in een schoenenwinkel en ik herken dit van A tot Z. Vind alleen niet dat, ook al verkoop je een schoen, je precies kan weten wat ermee gebeurd, je kan het hooguit enigszins inschatten. Vind dat weinig laarsjes een goed beschermde neus hebben, maar dat zou ze ook weer een stuk minder schattig/mooi maken...
Oh ze begon met dat ze gekropen zou hebben, dus ik keek haar aan en zei "dit is maat 30, mijn dochter is 5! die kruipt niet meer" nou dan heeft ze op een schommel gezeten en is met haar neuzen gestopt met schommelen. toen zei ik "oh dus u was erbij? Welke schommel dan want er is bij ons of bij school nergens een schommel in de buurt waar ze op kan!" Toen zei ze dat ik het wel met haar eens moest zijn dat er IETS gebeurd moet zijn met deze schoenen en daar was ik het zeker mee eens maar ik vond dat dure kinderschoenen gemaakt moeten zijn om lekker mee te kunnen spelen en snel slijten of minder snel slijten door gebruik ala maar 2 weken?! Toen zei ze dat het niet uitmaakt of ik dure of goedkope schoenen koop als de neuzen over de grond gaan gaan ze kapot. nou heb de discussie beeindigd en gezegd dat ik dan liever naar de van haren ga, scheelt me 60 euro per paar.
Dat snap ik ik heb ook bij een bedrijf gewerkt en daar komen dit soort dingen ook aan de orde, land waar het gemaakt word en contitie waarin gewerkt word e.d. dus daar kan ik helemaal inkomen maar deze schoenen waren JUIST gekozen om de neus en ik zei letterlijk bij de aankoop dat ik schoenen wilde hebben die tegen een stootje kunnen met een degelijke neus. Deze werden mij aangeraden en zelfs ik vond ze lelijk maar wilde gewoon degelijke schoenen. Alle andere schoenen schaven zo makkelijk. En juist die gaat binnen 2 weken kapot. Nog kapotter dan de schoenen die ze normaal heeft van tientallen euro's goedkoper!! dat vond ik heel erg.
Dat is dan wel opmerkelijk. En in de winkel neem ik aan dat je dat juist nog gezegd hebt, over de extra stevigheid in de neus? (en ook wie jou dat geadviseerd heeft). Tja nu zijn ze (neem ik aan) een (goede) klant kwijt, had uit coulance goede korting aangeboden op een nieuw paar, maarja dat wringt ook weer want jij had juist advies gevraagd over een stevigere schoen... Lastig.
Klopt heb ik ook aangegeven en ze zei dat geen enkele schoen al kocht ik een paar van 6000 euro dit zou overleven.. Vond haar heel bot en hard en ze zijn inderdaad een goede klant kwijt. paar winkels verder waar ik normaal schoenen koop heb ik de schoenen van mijn zoontje gekocht die wel gewoon voetbalt, kruipt, springt en valt met die dingen en deze zijn nog prima. Ja de neuzen zijn beschadigd maar dat gebeurd altijd. Zolang ze nog niet kapot zijn vind ik het prima. Voor schoenen ben ik nu al tussen de 100 a 200 euro per keer kwijt met 2 kids en kind 3 komt er zometeen ook aan dus dat lopen ze allemaal mis. Nooit meer ga ik naar Nelson. Ben niet eens boos over dat er niets aan gedaan word... Ben meer boos over hoe ik behandeld ben. Ben zelf heel klantvriendelijk ingesteld en kan hier nooit zo inkomen.
Wanneer zijn zulke schuur gaten jou opgevallen dan? Vind het ook echt niet normaal eruit zien maar mijn schoolgaande kinderen hebben een nieuw loopspelletje, schurend over de grond met de schoenneus. Eerst links en dan rechts. Ze krijgen trouwens alleen schoenen die in de aanbieding zijn. Kinderen nemen veel van elkaar over dus je kan je nog wel eens vergissen in je eigen kind.
Direct diezelfde dag. We hebben het over 1 dag. Gewoon normale (lichtelijk gesleten zoals gewoonlijk) neuzen smorgens en smiddags dit resultaat. Ik vergis me vaak in mijn kind hoor ze doet dingen waarvan ik denk "nee dat doet ze eeeecht niet" en dus wel als ze ergens anders is Maar als ik dan vraag of ze dit doet krijgt ze een blik waarvan ik weet dat het zo is en dan ben ik heel sneeky en ga ik de vraag in andere Manieren vragen zodat ze zichzelf verspreekt en dus de pineut is Deze keer had ik dat gevoel echt totaal niet... Ze kwam bij mij heel oprecht over...
Ik heb heel het topic gelezen en ik vraag me serieus af of de schoenen niet gewoon verwisseld zijn met die van een ander meisje op school?
Nou ik ook.. Dit kan toch bijna niet anders. Anders heeft ze met haar neuzen de hele dag over de grond moeten schuren om dit resultaat te krijgen. Bizar
Sorry maar volgens mij komt dit niet van vallen. Dan zouden de schoenen meer aan de bovenkant kapot zijn en ook meer in het midden. Nu zitten beiden plekken op de hoeken. Dat betekent dat ze haar voeten heel raar scheef had moeten staan toen ze viel. Daarbij komt ook nog dat de schoenen aan de gehele voorkant beschadigd zijn. Heeft ze dan met haar voeten gedraaid toen ze viel? Je schreef in het begin dat ze de schoenen niet mooi vond dus het is goed mogelijk dat ze het opzettelijk gedaan heeft.
Als ze verwisseld zouden zijn zouden ze toch niet meer lekker zitten omdat ze dan uitgelopen zijn naar de voeten van het andere meisje? Denk dat dat de moeder wel op zou vallen, maar het blijft wel een goede suggestie.
Hahaha ik doe precies ook zo Je had beste meteen kunnen terug gaan maar heb je niks meer aan. Dure schoenen betekent niet altijd beter Heb voor de oudste een dure winterjas gekocht, eens en nooit weer. Knoopjes zitten zo los, sierstukjes liggen er zo af en nog mooier, een hele scheur naast de rits. Kon m dus langs oma brengen.... Volgend jaar gewoon weer een hema jas
Omruilen heeft ze niet gedaan trouwens haha Haar zooltjes zaten er nog keurig in. Lijkt me niet dat kinderen van 5 ook nog zo pienter zijn om dan de zooltjes mee te ruilen. Het mysterie van de schoenen idd!! Juf wist er ook niets van...