Wow... eerst bellen we op om het zeker te weten dat deze actie niet komt en zeggen ze we doen niet aan 3 halen en 2 betalen dit jaar. Mijn gevoel was dus sterk dat ik al dacht van straks doen ze het alsnog deze actie en ja hoor! Ik wist het gewoon! Op Facebook heb ik al vele boze berichten gelezen erover. Ik heb nu alles al voor Sinterklaas in huis en denk de meeste mensen ook al.
Jammer. Niks meer aan te doen. Winkels gaan vaak niet van te voren vertellen welke actie ze gaan geven. Dan verdienen ze niks meer aan die actie en wacht iedereen op die actie. De meest actie.s zijn pas een paar dagen van te voren bekend.
Ja, vind het niet zo raar eigenlijk, maar als je het zo erg vindt breng je het gein terug en koop je het opnieuw met korting?
Ik heb niks bij ToysXL gekocht dit jaar vanwege dat ze zeiden dat de actie niet kwam Maar moest het even kwijt hier vind het toch raar. Ik denk dat ze juist wel klanten kwijt raken want ze hebben steeds duidelijk gezegd dat de actie niet komt dit jaar, erg slordig!
Ik denk juist dat ze nu veel klanten verliezen, omdat de meeste mensen al klaar zijn met inkopen doen. Vorig jaar met deze actie bij XL Toys cadeaus besteld. Dit jaar op de actie gewacht en gelezen dat ze er niet aan deden. Dus bij andere winkels gekocht, onder andere bij Intertoys met 15% korting. Als ze de actie eerder bekend hadden gemaakt, hadden ze vast meer klanten gehad dan op deze manier. Eigen schuld, dikke bult voor XL Toys!
Ja daarom dus. Ze hebben ook glashard gelogen. Misschien dachten ze van laten we het dan toch maar doen, maar nu hadden ze het beter kunnen laten
Tja logisch dat ze het niet vertellen. Dan kunnne ze de deuren wel sluiten tot die datum. Heel vervelend maar helaas..
Overigens vertelt geen enkele winkel vooraf wat hun komende acties zullen zijn. En bovendien, de winkelmedewerkers kennen de acties ook pas als het openbaar bekend wordt, of net ervoor. Dus ik weet niet naar wie je gebeld hebt..
Dit idd! En er zijn zat mensen die nog geen kerst inkopen gedaan hebben bijv. Die zullen er wel gebruik van maken!
Ik moet nog 3 grote pakketten van playmobile nog halen voor sinterklaas Wij kopen dat soort dingen nooit lang vooraf, juist door alle acties die op laatste moment nog komen. En speelgoed raakt echt niet zomaar op in de winkels..
Hmm ik heb vorige week 2 pakketten playmobile gehaald. Die ga ik dus mooi zaterdag terugbrengen en opnieuw halen met een extra gratis pakket!
Ja dat is lekker idd! En logisch met 3 kids! Ik zou dan ook lekker wachten totdat de winkels met zulke acties komen
jawel hoor bij een nette winkel word dat gewoon vooraf medegedeeld, mijn vriendin ging pas naar de intertoys en die had 2 wagens vol en toen zei de medewerkster dat ze het beter even apart kon leggen want over een paar dagen kreeg ze 15% korting, dus heeft ze laten doen, vond ik wel zo netjes eigenlijk, eigenlijk hoe het hoort!