Als ik naar mijn werk fiets, krijg ik vaak (meestal 1 soms 2 keer per rit) een steek in mijn buik. Dit is onderin me buik aan de zijkant. Het zit dan of links of rechts. Tot nu toe vaak rechts. Met een paar minuten is het weer over en als ik stop met trappen is de pijn ook grotendeels weg maar, zodra ik weer ga trappen voel ik het weer heftig. Wat kan dit zijn? Is het erg?
Ook nog na deze periode? Daarbij is het ook mijn 2e en is alles in ieder geval flink uitgerekt geweest.
Ik denk van wel,bij mij is het ook mijn tweede zwangerschap,maar ik had deze keer nog meer last van bandenpijn dan als bij mijn zoontje
Ik herken het, is bij mij ook bandenpijn! Tijdens de zwangerschap van Simon had ik er juist amper last van, maar tijdens deze zwangerschap... Misschien juist omdat alles al flink is opgerekt?
hier idem dito, ook ik heb hier last van (en ook met fietsen) dat ik al `1 x naar de VK ben gegaan met zorgen.. bandenpijn...bij mijn eerste nooit of zelden last van gehad.. en bij deze 2e dus wel! x