ik ben op zoek naar toffe zwangerschapskleren,ik zie sommige die een bloes aanhebben met onderaan 2voetjes,waar zou je die kunnen kopen?welke winkels hebben ze mooie kleren?
Ben vorige week bij miss etam geweest allemaal leuke kleren voor maar 5 euro 7 euro.. allemaal afgeprijst! Sommige dinfen zijn wel voor de zomer maar dan doe ik er gewoon een truitje onder met lange mouwen en een legging staat super leuk en niet duur.. Ook hoorde ik dat je bij de H&M leuke zwangerschapskleding kan krijgen! Vel succes met shoppen
Ik vind het aanbod helaas erg tegenvallen. Moet ook zeggen dat ik veel van mijn normale kleding nog aan heb, alleen broeken moeten wel echt zwangerschap zijn. Leuke merken vind ik Mamalicious, Vida Vita, sommige dingen van Noppies. Maar het houdt niet echt over vind ik persoonlijk... ;-(
Ik vind Mamalicious, Queen Mum en Noppies erg leuke (moderne!) kleding hebben. Te koop bij diverse zwangerschapsmodezaken, gewoon ff googlen. Online kun je ook goed kopen bij: www.bellyfashion.nl , www.supermom.nl , www.esprit.nl en www.hm.com . Bij Miss Etam en C&A verkopen ze ook positiemode, maar persoonlijk vind ik dat helemaal niks, vaak erg truttig. Succes ermee!
Hoi, ik heb qua positiekleding voornamelijk broeken en rokken geshopt, de rest heb ik eigenlijk in normale kleding geshopt, omdat vooral qua shirtjes de ontwerpers blijkbaar nog steeds denken dat zwangere vrouwen spontaan van oubollige bloemetjes enzo gaan houden... Ik heb vooral tuniekjes en rekbare jurkjes gekocht en me daar tot nog toe prima mee gered. Verder bij prenatal wat basic witte, zwarte, grijze shirts gehaald voor de laatste maanden, voor onder de tuniekjes en jurkjes. Vesten heb ik ook gewoon nog aan, maar dan bijvoorbeeld alleen een bovenste knoopje vast en de rest loshangend. Kon ik tenminste leuke kleren kopen die ik straks ook nog aankan, Als je echt positiekleding moet hebben, dan heeft prenatal wel wat leuke zooi, H&M een beetje (ik vond het erg tegenvallen daar) en verder heb je merken als mamalicious die leuke dingen hebben: kun je ook online krijgen. Esprit heeft online ook een maternity-lijn, zitten ook wel leuke dingen tussen.