Ze is nu eenbijna 6maanden en sinds een week of 2 komt ze geregeld snachts weer!!!!! nu ik weer ben gaan werken deze week kan ik dat er niet echt bij hebben. Ze krijgt bv en als ik werk savonds 1 flesje om een uur of 7 (nutramigen) wat ze echt heel slecht drinkt overgens ze vind he theel vies want als ik wel toevalig wat heb gekoft drinkt ze dat zo op dus t ligt niet aan een spreen wat ze niet fijn zou vinden. Ze krijgt overdag een fruithapje meestal half potje(zon klein potje) want ze stal gewoon t eten uit je handen dus dan maar iets wat ze wel mag en ze krijgt een lange vinger (zonder suiker) en als t lukt als ze neit moe is nog groente maar dat is hier niet echt favoriet. Herkent iemand dat dat z edus snachts ook weer komen terwijl ze soms zelfs sliep van 23 tot11uur smorgens maar toen siep ze overdag niet nu word ze om een normale tijd wakker als ze snachts niet komt omeen uur of 7half 8(slaapt overdag gem 3uur) iemand tips??? ze krijgt trouwens nog gem zonder die nacht voerding dan5 a 6 voedingen dus dat is ook niet erg weinig voor haar leeftijd en denk dat ze nu tegen de 9kilo zal zitten Rijstebloem??maar dat moet dan om 19uur want d elaatste voeding om 23 is bv
Kan het niet een reactie zijn omdat jij weer werkt? Of een "fase"? Denk niet dat het aan de voeding ligt als ze het eerder wel deed. Of misschien heeft ze nu wel meer nodig omdat ze in een groeispurt zit. Ik ben ook sinds 2 weken weer aan het werk en mevrouwtje sliep dus al 3,5 maand door, maar komt nu gem. om de nacht weer of heel vroeg in de ochtend....
oke ja geen idee misschien compenseert ze wel wat ze om 1900 niet uit de fles drinkt snachts wel, ze vind de kv (nutramigen echt heel vies) hoop dat t een tijdelijke fase is want grappig is t niet snachts er weer uit
Wat is dat? nutramigen? Kan natuurlijk heel goed dat ze dat compenseert.... Nee grappig is het inderdaad niet Wij hadden gister ook een baby die om 5.15 klaar wakker was en ik moest natuurlijk die dag werken...
nutramigen is voor ernstige koemelkallergie heb nu voor maandag een afspraak bij de dokter om naar een alternatief te zoeken want ik wil de nbv afbouwen en overstappen op kv in ieder geval overdag maar dan moe ze t wel drinken natuurlijk. want bv uit een fles drinkt ze wel maar die kv niet enik geef dit al een maand of 2 maar ze drinkt t nog steeds niet