Ik twijfel nog of onze knul straks een "groot" bed krijgt of lekker nog even in zijn ledikant blijft. Maar ik vroeg me dus af of hij al een hoofdkussen mag. Dan weet hij misschien ook waar zijn hoofd "hoort" Hij ligt nu nog overal en nergens, en dus ook niet onder de deken... Als het s'nachts kil is ben ik bang dat hij het koud krijgt dus het zou handig zijn als hij lekker onder zijn dekentje kroop
LOL, ik ken het. Ik zat voor mezelf ook even te googlen op slaapzakjes en kwam op deze site: Ik ga slapen.nl :: Mijn eerste hoofdkussen Ik kom overal zo´n beetje tegen dat dat vanaf 2 jaar is.
In het ziekenhuis geven ze het advies om niet voordat het kindje 2 is een dekbedje te gebruiken en geen kussen te gebruiken voordat het kindje 3 is. En daarbij blijft een kussen geen noodzaak het is meer lekker voor je zelf dan echt nodig . De arts vertelde ook dat hij aanraad om rond de 2,5 jaar een lekker zachte kussen in bed mee te geven aan je kindje, gaat hij/zij er dan met zijn hoofd op liggen en dus als kussen gebruiken dan zou je eventueel een kussentje kunnen kopen.
Mijn zoontje ligt met een baby kussen in zijn bedje. IKEA | Kindertextiel | Babytextiel | LEN | Kussen voor babybed Ik kwam er achter dat hij dat fijner vond slapen. Hij lag namelijk heel vaak met zijn hoofd op een knuffel Advies is vanaf 2 jaar.
een kussen geeft ook geen zekerheid dat ze erop blijven liggen vind youame in de raarst houdingen in bed en niet met der hoofd op der kussen
je zou ook de kussensloop op die plek neer kunnen leggen. kevin vind het leuk om op pooh beer te liggen hij heeft een dekbedset hiervan.
idd is het nog niet nodig en heb ik er ook geen één aangeschaft bij haar nieuwe bed.. nu had ze een dora kussen gekregen en die ligt wel in haar bedje maar ze ligt er eigenlijk nooit op... ze wil het liefst dat ie naast haar ligt.. en sinds kort kruipt ze zelf helemaal onder de dekens dus hoef me niet meer druk te maken dat ze bloot ligt ofzo
Allemaal bedankt voor de reacties! Een dekbedje kan dus vanaf 2 jaar begrijp ik, en een echt hoofdkussen vanaf 3 jaar. En ik moet gewoon geduld hebben tot hij zelf onder de dekens kruipt. Tja had ik kunnen weten natuurlijk
Hahahaha, ik heb het me ook wel afgevraagd hoor. Iedere ochtend weer. Van hoe lig je er nu bij kleintje. Ondersteboven of wat is het vandaag Janna
Waarom koop je geen lekkere combi-sleeper? Mijn zoontje ligt al tijden niet meer met beddegoed in bed. Hij heeft alleen zijn slaapzak aan in bed. Kan hij het ook niet koud krijgen.
@Janna: elke dag weer een verrassing hoe hij erbij ligt @Suzanne75: hij heeft ook een hele poos in een slaapzak geslapen maar een paar maand geleden vond ik hem s'ochtends in zijn pyama. Rits los van de slaapzak... Ik weet niet zeker of het aan de rits lag of niet maar ik heb er geen fijn gevoel aan overgehouden. Ik zorg nu liever dat hij zonder slaapzak warm genoeg gekleed is maar ik zou het ook fijn vinden als hij lekker onder de dekens kroop.