Ik ben 6 weken zwanger, eindelijk na 2 jaar proberen. Heb ernstige endometriose maar toch is t gelukt! Ik heb al een zoon Van 12 dus dit is een klein wondertje Ik heb nu iets raars, misschien herkenbaar voor jullie? Ik benoem dingen anders Zo zeg ik tegen mijn hond de naam van zoon?!? Net wilde ik de afstandsbediening vraag ik om de afwasmachine zulke rate dingen Vind het eng, hebben jullie dit ook
Ooh meid ik schaam me pas echt. Heb mijn eigen bankpasje geblokkeerd omdat ik er zooo van overtuigd was de juiste pincode in te toetsen nee dus.
Ja ik herken het. Ik heb alleen dat ik juist niet op een woord of naam kan komen. De meest logische dingen weet ik niet meer. En na het boodschappen doen heb ik diepgevroren tonijn ipv in de vriezer jn de bestekla opgeruimd..
Heeeeel herkenbaar, helaas nog steeds last van en al sinds week 5. Niet meer op woorden kunnen komen, andere woorden gebruiken dan je bedoelt, geheugen als een zeef, dingen opbergen waar ze niet horen... t Hoort er allemaal bij
Ik had het halverwege de zwangerschap. Heel eng! Ik kon echt niet uit m'n woorden komen. Werk in een winkel en kon nog niet eens hallo zeggen. Als ik niet zwanger was dan had ik serieus gedacht dat ik een herseninfarct ofzo had. Heeft een week geduurd ongeveer bah!
Haha dat deed ik de vorige zwangerschap ook. Nu kan ik er wel om lachen maar toen pfff.. Heb ook lege wc rol in de vaatwasser gedaan en de klokhuizen van onze appels in de koelkast gelegd. Sleutels lagen ook regelmatig overal en nergens. Nu draai ik vooral woorden en letters om. Wil je de kamer van de deur dichtdoen? Mijn peuter kijkt me regelmatig verbaasd aan
Haha ik heb dat ook heel erg, het is niet eens dat ik de woorden niet weet maar ik zeg gewoon compleet wat anders? En dan word ik gefrustreerd als mensen mij niet begrijpen haha. Had ik voor de zwangerschap geen last van.
Wel grappig, want ze zeggen dat zwangeschapsdementie toch pas begint als het hormoon HCG omgewisseld wordt door het hormoon progesteron. Dat is pas rond de 15 a 16 weken zo. Ik heb net sinds kort iets, zo zei ik afgelopen zaterdag paprika terwijl ik in mijn hoofd komkommer dacht. Maar ik heb nog geen idee of ik dit vaker ga doen haha, hoop dat het meevalt.
Heel herkenbaar. Weet precies wat ik wil zeggen, maar benoem het anders haha. Kan er zelf gelukkig wel om lachen, maar is soms wel vervelend.
Haha, moet wel lachen om de reacties hier. Hier soms ook al wat last. Zo zette ik zaterdag mijn telefoon uit (liep vast of iets), maar vervolgens wist ik mijn pincode niet meer. Twee pogingen gedaan en toen maar besloten om de code bij m'n provider op te vragen haha. Of ik zeg bepaalde dingen en dan zegt mijn vriend: ja je bedoelt .... (En dan vult hij het goede woord in aangezien ik iets heel anders zei ).