Niet uit woorden komen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door keepfaith, 6 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keepfaith

keepfaith Lid

20 nov 2014
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 6 weken zwanger, eindelijk na 2 jaar proberen.
    Heb ernstige endometriose maar toch is t gelukt!
    Ik heb al een zoon Van 12 dus dit is een klein wondertje

Ik heb nu iets raars, misschien herkenbaar voor jullie?
    Ik benoem dingen anders
    Zo zeg ik tegen mijn hond de naam van zoon?!?
    Net wilde ik de afstandsbediening vraag ik om de afwasmachine zulke rate dingen

Vind het eng, hebben jullie dit ook

2. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Oja ik heb drie weken de droger magnetron genoemd hahah, zwangerschapsdementie noemen ze dat :)

3. keepfaith

keepfaith Lid

20 nov 2014
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt? Ik vind het zo eng...maar dus normaal?

4. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Ooh meid ik schaam me pas echt. Heb mijn eigen bankpasje geblokkeerd omdat ik er zooo van overtuigd was de juiste pincode in te toetsen:( nee dus.

5. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ja ik herken het. Ik heb alleen dat ik juist niet op een woord of naam kan komen. De meest logische dingen weet ik niet meer. En na het boodschappen doen heb ik diepgevroren tonijn ipv in de vriezer jn de bestekla opgeruimd..

6. keepfaith

keepfaith Lid

20 nov 2014
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha best funny! ;)

7. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Heeeeel herkenbaar, helaas nog steeds last van en al sinds week 5. Niet meer op woorden kunnen komen, andere woorden gebruiken dan je bedoelt, geheugen als een zeef, dingen opbergen waar ze niet horen... t Hoort er allemaal bij

8. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Ik had het halverwege de zwangerschap. Heel eng! Ik kon echt niet uit m'n woorden komen. Werk in een winkel en kon nog niet eens hallo zeggen. Als ik niet zwanger was dan had ik serieus gedacht dat ik een herseninfarct ofzo had.
    Heeft een week geduurd ongeveer bah!

9. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Oh, en gefeliciteerd!:D

10. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Haha dat deed ik de vorige zwangerschap ook. Nu kan ik er wel om lachen maar toen pfff..
    Heb ook lege wc rol in de vaatwasser gedaan en de klokhuizen van onze appels in de koelkast gelegd. Sleutels lagen ook regelmatig overal en nergens. Nu draai ik vooral woorden en letters om.
    Wil je de kamer van de deur dichtdoen? Mijn peuter kijkt me regelmatig verbaasd aan :D

11. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    hahah dit had ik inderdaad ook heel erg ;)

12. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Haha ik heb dat ook heel erg, het is niet eens dat ik de woorden niet weet maar ik zeg gewoon compleet wat anders? En dan word ik gefrustreerd als mensen mij niet begrijpen haha. Had ik voor de zwangerschap geen last van.

13. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Ik heb er ook last van ja, of dat ik opeens niet meer op een bepaald woord kan komen!

14. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    ik had er ook last van! maar vooral in het begin.. nu niet meer zo vaak!

15. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Wel grappig, want ze zeggen dat zwangeschapsdementie toch pas begint als het hormoon HCG omgewisseld wordt door het hormoon progesteron. Dat is pas rond de 15 a 16 weken zo.

Ik heb net sinds kort iets, zo zei ik afgelopen zaterdag paprika terwijl ik in mijn hoofd komkommer dacht. Maar ik heb nog geen idee of ik dit vaker ga doen haha, hoop dat het meevalt.

16. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Heel herkenbaar. Weet precies wat ik wil zeggen, maar benoem het anders haha. Kan er zelf gelukkig wel om lachen, maar is soms wel vervelend.

17. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Haha, moet wel lachen om de reacties hier. Hier soms ook al wat last. Zo zette ik zaterdag mijn telefoon uit (liep vast of iets), maar vervolgens wist ik mijn pincode niet meer. Twee pogingen gedaan en toen maar besloten om de code bij m'n provider op te vragen haha. Of ik zeg bepaalde dingen en dan zegt mijn vriend: ja je bedoelt .... (En dan vult hij het goede woord in aangezien ik iets heel anders zei :p).

Deel Deze Pagina