Niet uitbetaald ivm goede vrijdag?

Discussie in 'De lounge' gestart door blondi, 30 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik heb gister gewoon mijn salaris gestort gekregen. Was een verassing want ik krijg het normaal gesproken altijd te laat...

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dat is balen. Hier wordt altijd op de 15e uitbetaald. Als dit in het weekend valt, of op een feestdag, dan wordt het voor de 15e uitbetaald. Dit kan dus de 13e of zelfs de 12e zijn. Heel netjes vind ik van de werkgever, want het is in die 10 jaar nog nooit ná de 15e gekomen :)

3. sepherine

sepherine Niet meer actief

Hier hetzelfde probleem ,
    Baal der van maar het is nu zo ....
    Vind het stom , meeste moeten toch ook gaan werken

4. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik neem het mijn baas niet kwalijk.
    Ja, het was fijn geweest als ze het eerder over hadden gemaakt maar ik vind het nog steeds maar vreemd dat de banken op goeie vrijdag dicht zijn. Met carnaval waren ze hier ook dicht terwijl de meeste mensen toch echt gewoon moeten werken.
    Ze grijpen elke kans om dicht te zijn. :p

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Nou ik werk bij een bank en ik moest toch gewoon werken gisteren. Net als dat onze kantoren allemaal geopend waren.

Dat er geen betalingsverkeer plaats vind op goede vrijdag is al jaren het geval. Dat zouden werkgevers inmiddels wel moeten weten lijkt me.

Maar het is wel heel vervelend als je er op rekent als werknemer zijnde. En nu komt er ook nog een paasdag aan, dus afhankelijk van hoe je werkgever de salarisbetaling aanlevert heb je het dinsdag of zelfs woensdag pas.

6. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    wij kregen het nu donderdag ipv vrijdag. maar dat ligt aan de werkgever. vervelend voor de mensen die er echt op zitten te wachten! word voor jullie zeker pas dinsdag.

7. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ach, denk maar zo: dan is de volgende maand wat korter... :)

8. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    WW is inderdaad niet veel.. Komt goed meid! ;)

9. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hier krijgen we elke vier weken op maandag loon. Stond vorige week op me werk al aangegeven. Vond ik wel netjes. Nu hoop je erop en krijg je het niet. Balen zeg

Deel Deze Pagina