Onzeker..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Milou1990, 20 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milou1990

Milou1990 Actief lid

12 mrt 2015
    395
    91
    28
    Ik was maandag tot vrijdag echt onwijs misselijk en daarbij echt 2 dagen 5x gespuugd.. en nu sinds gister niet echt meer misselijk.. heeft iemand dit ook gehad? Ik heb volgende week maandag m'n echo dan ben ik waarschijnlijk 8 weken zwanger

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Was het misselijk/spugen in je werkweek (was je druk?) en nu in weekend is het beter? Het is bekend dat misselijkheid/spugen van zwangerschap erger wordt hoe drukker/vermoeider je bent. Voldoende rust nemen is een heel belangrijke 'remedie' tegen deze kwaal...

Als het komende week weer terugkomt, zou ik serieus kijken of je ergens gas kunt terugnemen.
    Er zijn veel mensen die soms een dag (enkele dagen) weinig kwaaltjes voelen, en dan komen ze weer in volle hevigheid terug. Het wisselt, bij iedereen wel.

Ik zou voorlopig daarvan uitgaan, al zal natuurlijk niemand je onzekerheid helemaal weg kunnen nemen... Sterkte!

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Kan zijn dat je HCG echt een enorme sprong neemt en je lichaam daar sterk op reageert. Ik ben 1 dag in week 6 zo misselijk geweest dat ik als een vaatdoek op de bank lag. Ik heb niet gespuugd, maar man man wat kan je er naar van voelen. Dat was 1 dag en daarna nergens meer last van gehad.

Deel Deze Pagina