zou het zo kunnen zijn?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Norway, Feb 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Norway

Norway Lid

Feb 8, 2008
    72
    0
    0
    Hallo allemaal

Ben nieuw op deze site. Kijk er al wel een aantal weekjes op en ben heel blij dat deze site bestaat! :D ik word er zo onzeker van he... :(
    Ook mijn man en ik zijn bezig met zwanger worden.
    13 januari was mijn eerste dag van mijn menstruatie. Toen heb ik 25 januari hele erge buikpijn gehad en 27 januari erge buikpijn. de dagen erna ook nog buikpijn. Ik wist dus toen dat ik in ieder geval een eisprong gehad had. mijn temp ging de 30e jan pas omhoog, maar de vorige keer met eisprong ging hij 4 dg later pas omhoog. In de week na de ovulatie had ik buikpijn, pijnlijke tepels, sterk ruikende urine. afgelopen woensdag ben ik ziek geweest en heb ik koorts gehad. nu heb ik nog wel pijnlijke tepels, snel honger, soms wat buikpijn en vandaag diarree (sorry voor details). andere keren was ik na 12 dg na de ovulatie ongesteld, nu nog niet. wat denken jullie?

Dat wachten is echt echt echt vreselijk zeg......Hoe houden jullie dit toch vol... :(

alvast bedankt voor jullie reacties :D

groetjes Norway

Edit Moderator: Titel aangepast, aangezien er 2 dezelfde benamingen voor een topic waren.

2. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

Jan 25, 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Ooow zeker spannend voor jullie :D
    Die kwaaltjes die jij beschrijft had ik ook, en ja, dat afwachten is echt vreselijk, maar ik stond er niet zo bij stil bij me eigen.
    Wij zijn er ook erg lang mee bezig geweest, en kon me hoofd nergens anders laten, dan alleen maar de gedachten over zwanger raken.
    Later had ik een beetje de 'hoop opgegeven' en bleek het opeens raak te zijn.

Testje kan je altijd wagen he, wij kunnen het je niet vertellen of je zwanger bent of niet.
    Tuurlijk komen die klachten vaak voor, maar wil niet altijd wat zeggen.

Ik zou zeggen, gooi er een testje tegen aan meid, dan weet je het zeker! ;)

Suc6 met testen!

3. tam27

tam27 Fanatiek lid

Aug 6, 2005
    3,173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Oh spannend zeg, je kwaaltjes komen me wel bekend voor. Maar ik zou inderdaad gewoon testen dat weet je het meteen.
    Succes meid.

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Tja, je lijf kan je ontzettend voor de gek houden! Veel meiden hier kunnen daarover meepraten. Ik hoop voor je dat het rak is, maar alleen een test kan je uitsluitsel geven als je over tijd bent!

Succes meid!

5. Norway

Norway Lid

Feb 8, 2008
    72
    0
    0
    Hoi Hoi

bedankt voor jullie antwoord. Ben nog niet ongi, maar heb ook nog geen test gedaan. ik vind het zo spannend... Ik heb ook het gevoel dat je je allerlei klachten gaat inbeelden :(
    Heb niet echt een regelmatige cyclus dus het is lastig te bepalen. ik weet wel dat ik en wanneer ik ongeveer een eisprong gehad heb (dat is bij mij niet altijd het geval). Dus 14 dg na vermoedelijke eisprong kan ik toch wel (liever niet natuurlijk) op een ongi rekenen, toch?
    Als ik maandag nog geen menstruatie heb ga ik een test doen. afwachten dus... [-o<

Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden

Groetjes Norway

6. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Inderdaad, 14 dagen na je eisprong word je ongesteld (dat is in principe gangbaar). Wordt je niet ongesteld, dan is het mogelijk om vanaf dag 15 na je eisprong (dpo) te testen.

Succes meid!

7. Norway

Norway Lid

Feb 8, 2008
    72
    0
    0
    Hallo allemaal

Bij deze de uitslag van de test: Zwanger! :D

Ben helemaal gelukkig en kan het nog niet echt geloven.

Bedankt voor jullie adviezen!

Gr Norway

8. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Norway!

Dit topic doe ik dicht.... maak maar snel een topic aan onder 'Ik ben zwanger'. Geniet op je roze wolk!

Groetjes,
    Josien

Share This Page